♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, September 27, 2011

utk tatapan tok guru :p

okla ni spesel entry to my tok guru aka sifu aka makbuyong gojes (saje aku up bg dia kembang cket.nti boleh tlg aku lg).hahah

ngade jek taw suroh aku buat spesel entry utk dia pulak.aku igt nk wat futnot je,ni siap mintak spesel entry.okla aku buat jugaklah.ni kire ganti belanja mkn 7ari 7mlm tu.mentang² mak buyong,siap mintak 7ari 7mlm ko.kah3

dulu pn dia penah tlg aku jugak.tp lupe dah tlg ape kt blog ni.tp same jugak mintak mkn 7ari 7mlm jugak kot.so aku buat la spesel entry ni bg mgantikan belanja mkn 14ari 14mlm tu kn.hahaha

to my dearest tok guru,

tengs sbb tlg buat blog ni spt sedia kala.klu x blog aku cacat sbb dashboard xde tab design.xboleh nk susun² sbb blog aku terabur.mood nk bebloging pn xde time tu.tgk blog terabur,mmg xhingin langsung rase nk updet blog.kih3

dah tu je spesel entry utk tok guru.cikpuan sara,aku tau ko tharu sgt smpi rase nk peluk cium aku sbb aku buat spesel entry ni utk ko kn.wakaka.so sara,tlg la lap air mate ko yg tgh bgenang kt kelopak mate tu sbb tlampau terharu.wakaka

2 comments:

-Sara- said...

tak cukop terharu gi sbb tak letak link aku! isshhh!!

wakakakakaka!! =))

~SHiLA~ said...

hahahaha adoi tok guru demanding pulok :))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...