♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, September 22, 2011

tolong-menolong amalan mulia

cewah poyo jek tajuk tu kn.haha

anak teruna aku ni la rajin tlg mama dia kemas umah.tp tolong nyebok jela kn.hehe.aku nk sapu sampah,dia nk sapu.papa dia nk mop lantai,dia pn nk mop.sume kje pn dia nk tlg jugak

xpela biakn je dia main sapu².ape yg dia tgk,dia tiru.lgpn doc ckp ape yg bdk² buat,tu pembelajaran utk dia.dia tgh belajar sesuatu la tu.tp main benda yg elok² jela kn.main benda yg bahaya,tu carik nahas namenye.haha
 

 ade gaye tu tgh sapu sampah.hehe

smpi terangkat² penyapu tu

aku bg je dia main sapu puas²,pas dia da bosan baru boleh aku sapu betol² :)


time huby xkje on wiken boleh la aku kemas umah time danish jage.klu time huby kje,mmg aku tgu danish tido baru aku boleh kemas umah.klu x,mmg xjd keje la nk kemas umah

bila aku tgh mop lantai,aku suroh dia duk dediam kt sofa je.tp xde maknenye la kn dia nk duk dediam.mesti dia turun jugak pastu suke main jatuh² pulak.kdg² buat mcm tgh swimming.sabo jela aku tgk.huh

6 comments:

-Sara- said...

cay, tajuk tak menahan! ;))

O'gosh said...

tajuk nak memujuk diri sendiri ke hap tu...muehehe

~SHiLA~ said...

sara - kn kje kpkk.byk iklan kua tv.kah3

~SHiLA~ said...

o'gosh - pujuk diri?adeh xpaham la nape nk pujuk diri.hehe.saje ngade ltk tajuk tu.haha

axie said...

hafiy pun suka kaco time azie menyapu..kat mana azie sapu, kat situ lah dia kejor sampah pastu dia pijak2 smbil gelak..

~SHiLA~ said...

diorg ni mmg suke kaco je kjenye.geram tp nk marah pn xsmpi ati da gelak² kn.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...