♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, September 27, 2011

danish buat tunjuk perasaan

ni bukan tunjuk perasaan yg demonstrasi baju kuning merah putih sume tuh.tunjuk perasaan ni xde kaitan pn dgn baju kaler ape² pn.haha

smlm aku drive balik kje sendiri.tu pn dr umah BS-putrajaya je.dr opis,huby amek aku smpi umah BS.dr sg besi baru aku drive be2 dgn danish.salunye balik skali lah tp smlm huby ade job pak arab lak kt hotel dkt pavvy.so nk xnk tpkse la drive sndiri

bkn aku xnk drive sendiri balik umah,tp ni la jdnye bile balik be2 je dgn danish.mule tu elok je dia duk kt sblh seat tu.lame² belum kua sg besi lg dia da nk cabut belt kt pinggang dia tu.aku mmg bg duk kt seat bese je sbb dia mmg xnk duk kt babyseat tu dah

nanges² jugak nk kua.lame² dpt jugak dia kua dr belt tu.pastu da sibuk nk duk kt riba aku pulak.tpkse la aku drive dr serdang-putrajaya sambil dia duk atas riba.igtkn diam dah.tp x jugak.nk bangun duk kt blkg.tangan kiri peluk dia,tangan kanan pegang stereng.tangan kanan jugak lah bg signal

pjalanan 20minit pn aku rase mcm jauh sgt dah smntara nk smpi umah


pegang tangan suruh jalan pn dia xnk.suruh jln sendiri pn xnk.dukung pn xnk.sumenye xnk.yg dia nk,nanges nanges nanges tepi kete.tunjuk protes.huhu

da la kiri kanan tangan aku penuh bwk brg

las² guling² atas jalan.terpaksa la aku dukung dgn tangan sarat brg

bile buat status kt fb,ade sorang akk tu kate dia da bese da bperang dgn anak dia cmtu ari².katenye kdg siap boleh BF lg sambil drive.hehe.tula diorg ni tgh xduk dediam mmg susahla nk drive.jd hyperaktiv lak bile duk dlm kete.adoiii (sambil picit kepala yg fenin² lalat).kah3

12 comments:

dakcik said...

mcm tu lah pulak perangainye ..
hurm, susah jgk tue..sabo jek la..=)

Makbed said...

tgn penuh beg pun sempat tangkap gambo..

Unknown said...

mmg bahaya tu..tapi nak buat cemana..budak2 mmg ada angin dia kot..sebab dak boy dah lama berperangai sedemikian...huhu

::NureeN:: said...

dia suka bebas la nmpk gayanya.. ellesya mula dlu g2 tp bila dh besar nureen ckp dia mau dengar

~SHiLA~ said...

dakcik - tulah mcm² pangai skgni.huhu

~SHiLA~ said...

makbed - haha 2la psl.smpt lg wpun tgn penuh brg.padahal anak da melalak xhengat da tuh.kih3

~SHiLA~ said...

o'gosh - oo dakboy mmg cmtu ek.danish baru² ni lak buat pangai.xpelah smntara ank nk mbesar kn.huhu

~SHiLA~ said...

nureen - aah nk bebas la tu.tulah beso cmtu tgh nk melasak.tgu beso cket la br reti diam cket.hehe

-Sara- said...

okey blog dah cntik..kembali normal tp xde pong buat entry khas ucapan terima kasih pd tok guru yg ngajor ko nii.. dhlaa suh lanje mkn 7 hr 7 mlm wat tak tau jek! gggrrr! :))

AMIIZAA@Mieja said...

ya amponnnn...danish sudah bijakkkkk.........sampai guling2 kat tanah tu.....samalah ila, balqish kalaou akak drive sure nak duduk kat stereng.....nak tetek nak tetek katanya....pengsan.....kalo 10min ok blh duduk diam, lebih 10min mulalah nak baring ats pangku...bahayakan..

~SHiLA~ said...

sara - xcanteklah.pki amek je layout ape yg ado.hehe

ala tok guru mintak spesel entry lak.aku igt nk buat futnot je.hahaha

~SHiLA~ said...

kmieja - aah smpi guling kt jalan.huhu.tula danish mintak gak nk bf tgh drive.ckp nenen nenen.tp xbrani la nk bf smbl drive.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...