♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, September 8, 2011

akibat melasak lagi membuas

besela kn.klu da ank laki tu,mmg xsah la klu x melasak.ank gegel pn kdg ade yg melasak kn.hehe

tp danish ni xdela buas sgt.stil ade lg la nilai kesopanan tu dlm diri.kah3.buas² jugak tp buas ala-ala jela.sebek la cket² je,klu x,mmg penat la.huhu

mlm las sblm nk balik kL tu,kitorg lepak kt marina island kt lumut.bile smpi je,aku jalan pegang la tangan danish.tp dia tolak lak tgn aku.xmo jln pegang tangan.sbb dia nk lari²
pas tolak tangan aku,trs dia blari ke dpn.pastu siap buat emegency break lg patah balik nk blari ke kiri pulak

aku nmpk tu trs la ckp 'danish jalan slow²,jgn lari nanti jatoh'.abeh je ayat aku tu,trs tsembam dia kt jalan.adoiii.tula kn mulut mak² ni,ckp je trs jadi.padahal aku xde niat ape pn.da bese ckp kt anak cmtu

mule tu jatoh melutut,igt da la.upenye pas jatoh mlutut tu,tsembam pulak muke kt jalan.adeh.mmg xsempat nk diselamatkn pn.sbb dia da ke dpn

tapak tangan ok xde luke langsung,sbb dia jatoh melutut,pastu trs muke tsembam.kt jalan tar lak tu.sebek xtsembam dr atas.tsembam pas melutut.klu x,mesti la lg sakit


dr jauh pn boleh nmpk calar tuh

dr dekat,lg la jelas

dr tepi
adoila danish.xpela barula jantan klu muke gini ek.hahaha

nk dkt seminggu da,da tkopek da kesan calar tu

lutut kanan

lutut kiri kurang cket dr yg kanan

pas jatoh tu,meraung la.da pujuk² xlame tu da ok xnanges da.jalan pn elok dia nk pegang tangan.klu x,sibuk nk blari je.tp kejap je.pastu smbg balik lari pas nmpk kete ngn moto kontrol yg boleh naik tu

bdk² beso ni klu bwk bjalan,mmg penat la layan nk itu ini kn.hehe.nantilah tgu danish beso baru boleh naik.skrg xpandai lg lah nk tekan pedal minyak moto ngn kete tu :)

6 comments:

~~zaa~~ said...

shila, bg email ko..aku private blog

~SHiLA~ said...

shilascorpio@gmail.com
invite jgn x invite.heheh

O'gosh said...

fuh..sama la anak kita..besday pun dekat2 kan...slalu dak boy jatuh seret lutut je..x penah kene lagi camni..sian danish

axie said...

isk...teruknya...mcm kena dera dah..hehe

~SHiLA~ said...

o'gosh - tula diorg ni.melasak.huhu
danish pn 1st time jatoh kt jln tar,trs tsembam muke/laju sgt lari.huhu

~SHiLA~ said...

axie - tula mcm kene dera dah smpi jd cmtu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...