♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, January 27, 2011

xpsl² kene nyanyi

kn aku ade ckp penceramah ni ok tp stret cket xbg masok lmbt..tp xdela dea marah lak klu lmbt..cume kene denda nyanyi je dpn klas ni..pastu pg td bole la plak aku smpi lmbt..sbbnye kt hgway NPE ni jem giler..xpsl² aku smpi lmbt 15mnt..klas stat kul 8.30 aku smpi 8.45..

smpi je aku tgk pintu klas da tutup..alamak sah penceramah ni da smpi..bukak pintu trs aku ckp kt penceramah 'alaa sy xnk nyanyi'..diorg da gelak² da pastu suroh gak aku nyanyi..aisshh diorg ni xkasik can betol la

ok nk tawu aku nyanyi lagu ape?eh tp ade lak sore laki kt blkg ni suroh aku nyanyi lagu stacy..giler ke ape..klu aku nyanyi lagu stacy,aku nk request skali ngn back up dancer..xbest la nyanyi lagu stacy x joget²..kenapa bah kau berubah kenapa bah..wakakaka..ok yg tu jgn bygkn..aku stakat nyanyi karok jamban tu bole la..haha :p

aku nyanyi 'tepuk amai²..belalang kupu²'..dua rangkap je aku nyanyi..klu nk dgr lebey,byr la..haha..ha lagu tu aku nyanyi smbil diorg sume tepuk tgn mcm danish tepuk tgn bile aku nyanyi tepuk amai²..haha


4 comments:

-Sara- said...

wakakaka! rugi aku xde! hahaha!

~SHiLA~ said...

kompom ko duet ngn aku kot..sbb ko pn same lmbt gak!haha..
klu x,xkn kite kene tinggal time kusus kt srwk..hakhak

○○○iliyana○○○ said...

x kelas la u! nyanyi la lagu yg high pitch ke..haha

~SHiLA~ said...

klu i try high pitch,i isau diorg sume suh i g ujibakat mentor lak..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...