♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, January 17, 2011

kazen baru

kazen baru aku means uncle baru la bg danish kn..hik3..uncle lg kecek dr ank buah :)..ari sabtu g uma makcu aku kt putra height..nk tgk makcu aku br bsalen..sblm tu da penah g da kt spital putrajaya..tp time tu dea kt labour room lg..2ari kt labour room br masok wad..las² tgu dea lik uma jela..

bb boy seberat 4.5kg..giler berat r..haha..kali neh makcu aku pat boboy lak stlh dpt 2 gegel sblm ni..rezeki yg las la sbb makcu aku operet..pasneh doc xbg peknen da

xde name lg walapun time kitorg dtg bb tu da 8hari..xbajet boboy sbb stiap kali scan doc kate gegel..so byk name gegel je..hehe

tahun dpn aku cmtu la..tp rmbt tocang tgi² la kn..haha
rase kekok pgg beby lembik lg..hehe..sblh tu bibik makcu aku..penat la pasneh kene jage 3 bdk..kih3

upenye kt spital ptrjaya pn ade bhg swasta ek..makcu aku bsalen operet rm5k+..gigil aku dgr..eala aku dulu rm6 rgt je..wakaka

xtawu nape danish geram sgt ngn dea ni..dea kejo laju² pastu pnjt bdn dea..pastu dea pelok kuat²..pastu gigit..mayb dea geram tgk baye² dea je kot..hihi

bdk yg geram sgt tu :p..walapun ngesot je tp dpt gak kejo org yg bjalan :)

pndai lak dea carik kete ni..jmpe lak tu..trs wat cm harta sndiri..


time balik makcu aku bg kepek ni..bibik dea wat sndiri..xtawu la kepek ape..dea ckp mcm sengkuang..pastu parut pastu goreng..ade musim raye cine je mcm limau tu jugak..sedap :)..nk carik la

video danish sik reverse nek kete ;)

lepak uma makcu dr ptg smpi mlm..pas mkn br lik :)..nk lik,bg makcu pezen bb pastu makcu bg lak danish 10rgt..sape lawat sape ni..haha

10 comments:

-Sara- said...

eei gatainyee danish ni! mentang2 anak dare trus d kejarnye! cm mak dielah! sebijik! gatai sungguh! haha! :))

besar giler weh bby tu! xde rupe cm bby new born, cm 2 3 bln! 4kg lbh! fuhh semngt!

siti said...

alolo cumilnye anak makcu lala..dia 3x kew operet ;;)

~SHiLA~ said...

sara ->nk kwn tp xreti care kot..haha

aa beso..lebey kurg danish 2bln..

~SHiLA~ said...

tt ->aa 3x operet..cbb tu doc xbg peknen da..tp sebek ade gak laki yg las ;))

bunga_ros said...

semangatnya baby.. 4.5 tu..!! Tahniah shila.. dpt kazen baru.. ^_^

~SHiLA~ said...

tu la ros..xmcm newborn pn..hehe

MaR said...

comey gile dah tu...aduhai tetbe teringat mase qaseh baru di lahirkan...weh...agak2 danish jumpe qaseh camne yerk...heheh...bile lah leh ketemukan dorang ni...heheh...umah dah dekat dah ni...

~SHiLA~ said...

aah weh..bile tgk bb br lahir..tingat ank kite dulu.comey je nk pgg pn takot²..hehe

aah cane la klu jmpe,abeh digigitnye qaseh kot..haha

○○○iliyana○○○ said...

ape name bb die?bb boy kn

~SHiLA~ said...

aah bb boy..
time tu xde name lg..
tp mayb adam kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...