♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, January 27, 2011

sambil pam sambil jwb soklan

time kusus ni aku sorang je yg ngepam..& aku sorg jela ke hulu ke hilir kejap² g surau..hehe..stiap kali kusus,ade jela yg tye mcm² psl pam² ni..klu kt opez pn cmtu gak..g toilet,jmpe sape² mesti tye mcm²..

ank umo bpe?salu cane bg kt BS susu² tu?sakit x klu pam?ni soklan² besela..pastu ckp 'bdn kecek je..tp susu byk smpi ank almost 1year leh lg BF ank'..kdg siap jeling lg nenen aku kn..eh xde kaitan ek..byk mane susu bkn bgntong pd saiz nenen k..haha

yg da bese tgk aku cuci² botol kt toilet wat derk jela kn,da penah tye xkn nk tye lg kot..mau hangen aku klu bkali² tye ank umo bpe tiap² ari kn..haha...

plug yg byk bjase kt aku 3ari ni..hik3

tp kt sini bile da diorg tgk aku pam kt surau,diorg nk tye psl BF ni,diorg siap bsila lg sblh aku..aishh xkn kot..nk tye ok je aku leh jwb..tp klu da bsila sblh aku,segan la plak nk selak² ni..nk pam pn xkonsentret..aisshhh

syyhhh : time kusus pn smpt 2x updet blog :p

6 comments:

bunga_ros said...

cayuk2..!! Teruskan usaha gigih ko tuk bf.. Aku suppot dgn doa.. tuk semua ibu2 yg berusaha menyusukan anak mereka juga.. InsyaAllah..

~~*Lady Salwa*~~ said...

haha, baru je nak cakap "ai, sempat je wat entri time kursus ye..." hehe

tu la, nanti kalau berhajat nak full BF wajib la tanya soklan kat shila... leh kan???

~SHiLA~ said...

ros ->hehe..same² kite ros :)

~SHiLA~ said...

salwa ->sblm org ckp,shila ckp dulu..hehe

bole je sal.mesti xde bsila sblh shila tgh pam kn..haha

-Sara- said...

ala biarlah org yg sme tanya hari2 pong, ko bgi jelah pelempang! haha

~SHiLA~ said...

haha..cm time ko pms ek..lempang je sume lelaju..kih3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...