♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, July 17, 2012

surprise di tghari isnin

tghari smlm tetibe ade cina masuk opis bwk bunge.pastu tgk name kt kad tu tulis name aku.eh² utk aku!hahah.terkebil² jap dpn cina tu sbb xcaye bunge tu utk aku.heheh

tgk wish dlm kad tu,huby yg bg.mmg betul² surprise.sbb smlm xde pape yg spesel pn.anniversary dah lepas sebulan lebih.besday aku pn lmbt lg

cina bunga tu htr pukul 12.30th.pukul 1ptg aku kuar dah sbb kul 2ptg ade apoimen klinik.bunga aku tinggal kt opis sbb nanti layu lak letak dlm kete panas².masuk je kete huby trs tanye

huby : mane?
aku : mane ape?  (buat² xpaham)
huby : xde dpt bunge ke?
aku : xde pn.bunge ape?sape bg?
huby : xde org call ke kate nk htr bunge
aku : xde sape call pn

pastu huby diam jap.tgh pk la tu.dia dah g kedai bunge request suruh htr kt aku tp xdpt lak.kih3.dah la ptg tu aku trs balik.mayb dia pn dah suruh htr cpt² sblm pukul 1 kot

huby : eh ckp la betul².ade org htr bunga x.klu xde,b nk g kedai tu tanye cina tu
aku : adela..tp tinggal kt opis.nk g klinik nti letak dlm kete panas lak

surpriseeee :)



ade 3 kuntum rose merah hidup dgn 3 forero rocher ntah cane ejanye :p.tq huby
♥ i luv u so much ♥

6 comments:

-Sara- said...

tetibe si bini tukar mood nora elena! ahaha!

**laa pose kee? ane tau.. kang balik buke pose makan jelah mihun sup ;))

BeRRy MuMMie said...

so suwet lah...

~SHiLA~ said...

sara - k tetibe terfeeling lak nora elena dah membe sebut.kah3

ala time skgni buke pose xcukup mkn mihun sup je.kene mkn lain dulu pastu br mkn mihun sup.kih3

~SHiLA~ said...

berry mummie - hehe :)

axie said...

huby dia buat suprise..
pastu dia suprise kan huby dia balik..

~SHiLA~ said...

beby dlm perut pn buat surprise jugak.bile nk kua ni.lmbt dr abg dia lak.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...