♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, July 12, 2012

eskrem goreng

wiken aritu tetibe aku terajin lak nk buat eskrem goreng.ewah terajin konon.padahal mmg senang giler je nk buat eskrem goreng tu.haha

bangun pg pas bekpez,trs buat pastu simpan dlm fridge.bg beku dulu eskrem dlm roti tu


 da siap buat.nk letak dlm fridge

 pastu goreng pas lunch.desert la kononnye.hehe




comot² mulut mkn.aku mkn laju.dia mkn lmbt,nk dkt habes,eskrem dlm tu pn cair dah.hehe


 danish suke rupenye.dah eskrem dlm tu.mane dia xsuke kn.hehe

eh tp buat 2 ketoi je.itukah yg dinamakan rajin??kah3.buat sorang 1 utk aku ngn danish je.huby keje sabtu tu

8 comments:

eima said...

semua org dh terai aku pun nk try gak la.....

iduraz said...

kulit luar dia tu kamu beli siap ker?atau boleh buat sendiri?hehee..jakun jap.

O'gosh said...

adeh..inagt ada resepi...(cam xle google plak kan)..hehe

~SHiLA~ said...

eima - try² jgn xtry.hehe

~SHiLA~ said...

iduraz - kulit tu pki roti je dear.roti gardenia tu

~SHiLA~ said...

ogosh - aah xtepikir lak nk tempek skali resipi.haha.aah leh gugel je.tgklah nti klu rajin sy share

BeRRy MuMMie said...

dear bg la resepi na try jgk la ...heheh

~SHiLA~ said...

ok dear.nti rajin sy share.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...