♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, November 18, 2011

my sweet26 day!

dr umo 17 nk sweet17 smpi la dah 26 nk jugak sweet26.klu pjg umo smpi 50 pn bialah nk sweet50 jugak.haha

Allah pjgkn umo lg utk sambut umo yg baru.Alhamdulillah diberi kesempatan bnafas lg di  bumi Allah ni.pd usia 26thn ni mempunyai suami & seorang anak dah cukup bharga pd aku

bgn pg huby hug wish epy besday.tgh hug²,tetibe rase ade org hug dr blkg pulak.bdk kecek tu pn nk hug mama dia jugak.haha.wpun danish xreti wish lg,hug je pn ok dah.sbnrnye dia jeles tgk papa dia hug mama dia.haha

bile aku duduk,cpt² dia hug kt dpn pulak.pastu intai² papa dia sbb dia lak dpt hug.papa suroh hug papa dia,dia takmo pastu smbg balik hug mama dia.dgn papa pn dia nk jeles.kah3

lastly nk tempek picca besdaygurl aka tuan blog.klu besday ank,tempek pic ank.besday sendiri tempek picca sendiri la kn.wakaka


klu rase nk muntah,cpt² tekan 'X' atas tu ye.hahaha

luv both of u damn muchhhh.mmuahhhh

10 comments:

Pn. Zana said...

Happy bufday Syila. bahagia selalu hendaknye..

Rose Khadijah said...

owh mude lagi cik adek ni..

happy besday..semoga jadi isteri yang solehah..ibu mithali..

everyday sweet pun buleh...hehehheh

~SHiLA~ said...

pn zana - tq².hehe :)

~SHiLA~ said...

rose khadijah - tq.aminnn :)

aah lg best ari² pn boleh sweet.haha

az-ila said...

ooo arini la harinya hehe..happy birthday shila..semoga sentiasa gembira2 selalu dan dimurahkan rezeki...amin

~SHiLA~ said...

az-ila - tq k.zila.amin :)

AiEn said...

hepi 26th besday shila..:-)

~SHiLA~ said...

aien - tq.u dah lepas semgu.hehe

-Sara- said...

hppy bufday :)

ooii dh tua bangka sweet pebendenyee..haha!

~SHiLA~ said...

tq.ala smpi tua ganyot pn nk sweet jugak.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...