♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, November 15, 2011

menghirup angin ptg di pantai chenang

sampai langkawi dlm pukul 3 lebih cmtu.pastu amek kete sewa trs cek in hotel.mau rest² dulu sblm kua.tp smpi hotel,letak je beg trs kua balik.igt nk bg huby rest,tp dia yg ajk kua balik

kua hotel trs g pantai chenang.lunch otw nk ke pantai chenang.da pukul 4ptg br nk lunch.lapar giler dah.brkfast dah la awl pukul 7.30pg.danish aku bg mkn roti dulu sblm nk lunch.sian dia kang lmbt br nk lunch

pastu dpt msg dr haya,membe aku kt langkawi.dia tanye aku kt mane.aku mmg ade bgtau dia aku nk g sane.aku ckp nk ke pantai chenang.tgh mkn,haya pn smpi.dpt la jumpe membe lame kn.hehe

abeh mkn,trs haya bwk g pantai chenang.jauh jugak rupenye dgn pekan kuah

 

deretan kedai sepanjang pantai chenang

chalet² pn byk tepi tu.posing kt jalanan dulu :)

danish nampak pantai,terus tinggal papa dia kt blkg.hehe


dah xpedulik dah.duk tgk je pantai tu

tgh menikmati keindahan alam ciptaan tuhan.haha


haya ni membe lame 1 polisas :)




mencangkung pulak



sayeee anak malaysia (sambil nyanyi²) :p

jalan² tepi pantai


 

danish cyg mama ♥

nk balik dah.xpuas lg lepak situ.sbbnye tetibe ujan

haya ckp da dkt 2minggu sane xujan.tetibe aku dtg,ujan pulak.haha.tp ujan pn xlebat.kejap je.pastu jumaat ngn sabtu xujan dah.klu kL time tu,tiap ptg ujan lebat

tu jela skali jumpe haya kt sane.soknye ari jumaat dia dah balik kg huby dia kt perlis nk raye haji.rupenye negeri yg keje ahad-khamis,hari khamis diorg balik keje 3.30ptg ek.bestnye cmtu.hehe



4 comments:

AMIIZAA@Mieja said...

comelnya mak dara nie:)

Unknown said...

..dah lama x g langkawi..bestnyer..

~SHiLA~ said...

amiizaa2001 - yela tu akak ni.hehe

~SHiLA~ said...

aien - dulu u g dgn arwah anim kn.tula i pn lame dah x g.5thn lps kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...