♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, November 2, 2011

balik kg,mkn ramai² :)

kitorg balik kg aritu ari jumaat,sabtu g amek adek aku kt ipoh.smpi manjung balik pn da maghrib.penat seharian bjalan kt ipoh

mlm tu kua g mkn ngn family aku sume.restoran seafud dkt ngn umah je.jln nk ke lumut.sebek la umah tgh².dkt nk ke manjung,dkt gak nk ke lumut.hehe

danish duduk dlm tu pn kene pakse.tupn kejap je dia mau duduk kt baby chair tu

huby ckp gmbr ni nmpk sgt muke same.tp 1 je xsame.haha.xpela nanti ank yg 2nd,ikot muke dia lak la.tp klu ikot muke aku lg,lg aku sukeee.haha

3 org pompuan dlm family.lg 6org laki.hehe

da duk atas meja pulak

nanny suroh dia joget

ni je gmbr mkanan yg disnap.pastu xkose da nk snap.trs mkn

makan, makan & makan lg :p



org dah abeh mkn,aku kusyuk mkn lg.haha.mmg la sbb mule² suap danish dulu.alasan padahal mmg jenis mkn slow giler.haha


syyhhh : sok da stat cuti.mau holiday terus cuti raye aji.weehuuuu
eh sara da delivered.congrats to her.dpt 2nd boboiboi :)

4 comments:

dakcik said...

eh ye ke sara dah bersalin?
wah! congrats..boboboi lagi la nmpknye..;)

~SHiLA~ said...

aah deliver da mlm smlm.tula boboiboi lagik.xpe boleh buat team bola.hehe

Unknown said...

patut la senyap je blog sara... dia dah bersalin rupanya...

~SHiLA~ said...

aah da bsalin.ngam² 36wx katenye :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...