♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, November 8, 2011

mintak pn kdg xbg,baik berdikari pasang sendiri

danish ni sejak dia reti bukak cd sendiri,asik² nk pasang cd dia tu je.dulu² klu nk tgk cd dia  tu,dia mintak.ckp nak nak sambil tangan tunjuk tv.paham la tu dia suroh pasang cd dia.skgni xde dah nk mintak².sbb dia tau mintak pn kdg bukan mama dia nk pasang pn cd dia.kes mak berebut tgk tv ngn anak.kah3

klu tgh tgk cite yg bese² tu xpela dia trs pasang je cd dia.kdg tgh tgk cite best² tetibe dgr budak² nyanyi abc pulak.kje dia la tu.ish potong betol lah.nak nak tgh tgk cinta elysa,lg lah potong mama dia tgh feeling² nk jd elysa dlm cite tu.hakhak


mule² intai dulu,carik buton on

 ok dah on dah

amek cd pulak.pastu trs terus tekan eject nk masukkn cd dia tu.kenal lak tu yg mane 1 cd dia

kdg tu xpasan pn bile mase dia pasang cd dia tu.kusyuk² tgk tv tetibe dgr ade bunyi lain skali.mula pelik gak mane dtg muzik tu.lame² br pasan tu cd dia.bile pandang dia,sengih² je.lepas pasang cd,bangun  trs duduk sblh aku.da siap² duduk ngadap tv dah.hadoiii

6 comments:

Munnafendy said...

hehehe...budak2 skg ni mmg cpt blaja kak, die tgk kite buat sekali je dh pandai =)

axie said...

pandainya dia..
budak2 skrg cepat belajar & ikut.
Apa kita buat dia perhati jek.. lepastu praktis..hehe

~SHiLA~ said...

munnafendy - tula diorg ni tgk skali dua da reti buat sndiri dah

~SHiLA~ said...

axie - mule² perhati,pastu ikot je ape kite buat.hehe

dakcik said...

pndai budak zaman skrg..sofea pun pndai bukak sendiri tv..siap pilih channel lg tuh..=)

~SHiLA~ said...

danish reti bukak tv tp xreti lg pilih² chanel.men tekan² jela remot tu ntah chanel ape pn.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...