♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, May 5, 2011

menara taming sari

sabtu ptg kitorang jln² kt bandar hilir tu..jemnye jln nk ke sane.padahal 10 mnt je boleh smpi dr hotel kitorang tu..da la melaka tu 1 way kn.lg la jem.nk carik paking pn bcinta..tp sonok melaka ni sbb murah².paking pn rm 2 per entry.mule kitorang lepak kt kt kedai mkn tepi sg melaka pastu jln ke menara taming sari lak..tingin nk nek menara tu.las aku g melaka ni time tu xde lg menara tu.xpenah nek,nk try la..huby mule xnk sbb dea penah nek da,tp xkn la aku ngn danish be2 je kn..nek la jugak skali :)

menara ni pn x mahal mane..rm 15 je sorang..aku ngn huby rm 30..danish free..sonok bwk bdk bwh 2thn jln sbb sumenye free lg kn..haha..byr rm 15 tu pn pakej skali bg mufin ngn air kotak.konon nk suroh relax² mkn mufin ilang gayat kot atas tu..tp bak kate brader sblh kitorg tu,'nk mkn pn x lalu sbb takot duk atas tu'..wakaka


IMG_0062
dataran menara taming sari..

IMG_0071
bdk kecek yg x takot duk ats tinggi²..heheh

IMG_0080
time kitorang q,x ramai lg org.kirenye pas org len trn,trs turn kitorang pulak la

IMG_0120
danish dlm tu sibuk tunjuk tuu tuu  tu..sume nk tnjk..nmpk kapal melaka kt bwh..nmpk kete kecek² kt jln.nmpk sungai..sume tunjuk..excited kalah mama ni..blaja excited ngn mama ek..keh3

IMG_0123
aku duk dediam je dlm tu..xbrani nk bgn dr kusi tu.gayat weh.tingginye tgk dr atas..bile da ade kt atas,mcm nk suroh trn balik je..haha..jantung pn bdegup laju mcm baru pas lari lompat bpagar bganti²..wakaka..tu aku tipu sbb aku xpenah masok olahraga pn..hik3

IMG_0130
diorang be2 je brani diri kt dpn cermin tu..aku snap pic diorang pn smbil duduk kt kusi..melekat je bontot aku ni kt kusi..hakhak

jum tgk pemandangan dr atas puncak tu..ceh puncak konon :p..mcm atas gunung pulak..haha..view dr atas tu nmpk sume bandar melaka..lgpn menara tu bile kt atas pusing²..so boleh nmpk view keliling la

1
kapal melaka yg beso da nmpk kecek je..hik3

2
kitorang paking kete kt sblh kiri bangunan bumbung biru tu..dkt je jln kaki nk ke menara ni :)

3
dataran pahlawan pn boleh nmpk dr atas tu

5

IMG_0133
bile turun da nk magrrib da..tme kitorang turun,tgk q da pjg bjela da..sbbnye org suke nek waktu mlm..view lg cantek katenye..xpela sebek kitorang nek dulu,klu x kempunan la nk nek da q pjg cmtu..kih3

kesimpulannye,cewah siap ade kesimpulan lg kn..ok sambung balik.kesimpulannye,aku xpat bayangkn cane la org nek solero kt genting tu..nek menara ni yg nek ngn trn slow² pn gayat,ni pulak klu solero.nek slow turun laju yg amat.rasenye klu aku nek solero tu,mau tkencing kot..wakaka


8 comments:

MaR said...

malu den...den org mlako pon tak naik laie menara taming sari ni...hahha...
ari tu pegi cam ramey sgt org...eh mesti ko g naik kapal 2 kan...ape tak name kapal tu..kampong tu ko g tak...tah ape name kampong tu tah...kampong moten ke ape tah..
hahah...nampak sgt aku ni melake murtad...

~SHiLA~ said...

haha..len kali lik melaka,g nek menara tu..keh3..kg tu aku xg pn..jln jem sgt la..byk mase dlm kete je..dr 1 tmpt ke 1 tmpt,punyela lame br nk smpi..huhu

dakcik said...

aritue pegi pun xnaik.sbb q pjg amat ! mls nk beratur..hihi

kalo nek solero tue terase hilang bontot dah..hehe

~SHiLA~ said...

aah klu tgk q pjg.mmg mls nk q kn..ramai suke dtg melaka kot.smpi jem.hehe

haha..smpi trase ilang bontot ek.igtkn rase nk tkencing je..hik3

-Sara- said...

aku lak laki aku yg gayat..aku mmg jenis xgayat lgsg..hehe

~SHiLA~ said...

haha..laki lak gayat..abeh la laki ko jd mcm abg joho tu jerit² dlm tu..tawu x abg joho tu sape?ala abg yg nek cable car ngn kite kt langkawi tu..wakakaka (gelak guling²)

Ummi Rania Raffel said...

wahhhhhhhhhhhh g jalan2 melaka yeh! best2..

~SHiLA~ said...

ala turkey lg bestttt..jelez² :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...