♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, April 29, 2011

subway

aritu aku ade amek coupun sticker subway kt paper star..subway salu jugak bg cupon kt paper star tu..sblm ni x penah amek pn..baru aritu aku amek..coupun buy 1 free 1..yg free² ni mmg aku suke..wakaka..okla kn byr utk 1 tp dpt 2..heeee


DSC03442
sticker coupun ni tampal kt front page paper star..aku amek kt paper bos aku..haha..paper opez ni ade 5 set,yg len abeh diorang rembat,so aku amek la kt paper bos aku..ala bos aku x reti la mkn subway² ni..haha..ntah² dea pn carik coupun ni tgk² PA dea da amek dulu..kempunannnnn..hakhak

DSC03445
rm 13.10 utk 2..bebaloi kn :)..salunye 2set da bpe da hagenye kn

DSC03446
aku amek seafood crab..tp time tu boleh pulak tinggal roti oat je..baru aku nk pilih roti yg len..so xpela amek jela..oat pun oat la :)

DSC03447
huby amek ciken teriyaki..nyam²

DSC03452
danish nk jugak..kitorang suap dea,nti dea mkn pastu amek tisu lap mulut..pastu suap lg,dea lap mulut lg..tiru huby yg asik lap mulut pas mkn sbb comot kn..haha

 sampah sarap..yg len sume suda dingap..keh3


 
video ni xde kaitan pun ngn entry..tp aku nk uplod jugak.haha..ni sblm mkn kt subway tu..danish asik tunjuk² je..so bg la nek.klu g jln mane²,nmpk mesti tunjuk²..kdg siap nanges kuat² lg nk nek jugak..bile da bg nek,benda tu da benti,nanges jugak..nk suroh benda tu gerak balik..maknenye bg nek ke xbg nek ke,mmg dea akn nanges..wakaka


2 comments:

MaR said...

makan mmg best...terutame yang free kan..hehhe...weh ko utang aku lum setel agik...kate nak bagi direction ciken cop...ha...lupe ah tu...hehhe

~SHiLA~ said...

haha..aah la weh.lupe².sory :p..t aku suroh laki aku msg jap

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...