♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, April 7, 2011

3 malam tanpa bintang

xde kaitan pun tajuk tanpa bintang tu..saje pinjam tajuk lagu fiq mentor..haha..yg 3 mlm tu je ade kaitan :p

masok mlm td,da 3 mlm danish merangkak tgh tido smpi ke dpn hall..ntahla xtawu la ngigau ke ape..bgn je trs merangkak smpi ke dpn..mayb gak dea x nmpk aku kt sblh tu..mamai² dea tjage trs merangkak carik aku n huby kt dpn..

mlm 1st tu,aku ngn huby tido da pun..besenye mmg aku ngn danish tido kul 10.00mlm..huby tido lmbt kul 12mlm or 1pg br dea tido..tgh aku tido tetibe dgr danish merengek eheekk hekk hekk (bunyi merengek la tu..aku xreti nk eja cane..haha)..pastu aku tjage tgk² dea da kua pintu blk tp benti kt situ agaknye tgk xde sape dpn hall tu..aku panggil danishh..danishhh..pastu br dea tgk aku,pastu dtg kt aku..pastu br dea tido balik sblh aku tu

mlm 2nd lak,aku pesan da kt huby sblm dea tido,tutup pintu bilik..risau danish merangkak lg.takot kitorg xsedar lak..tp mlm tu huby lom tido lg,mayb awl lg dlm kul 11 mlm kot upenye danish merangkak ke luar lg..tp mmg aku xpasan langsung..sbb xde bunyi nanges ke merengek ke..huby tgh tgk tv pn tkejot tgk danish da dtg kt dea..huby htr danish masok bilik balik,br aku sedar danish merangkak ke lua..hehe..pastu danish trs tido

mlm 3rd lak aka mlm td :p,same jugak..danish merangkak lg..tp x sempat  dea merangkak ke luar sbb huby br masok bilik nk tido..bile dea baring je sblh aku,trs nyenyak je tido

ntahla..aku mcm risau je nape danish cmtu..nk kate ngigau x mcm ngigau pn..sbb dea sedar ape kitorg ckp..pas dea nek ats tilam tu,kitorg ckp 'bum..bum..danish bum'..pastu elok je dea baring..ish xkn la ngigau smpi bjalan² kot..risau je klu danish jenis ngigau cmtu..tp sebek la x meragam..elok je dea tido..kdg bile aku tjage tgh mlm,tgk dea da baring ats aku da pun..danish mmg suke tido cmtu pn..bile aku tgk dea nyenyak,br aku alihkn dea tido kt sblh aku..


syyhhh : da amek ic da td..pastu g wat kad atm maybank..smpi opez kul 10pg..jap je sume setel arini ;)


4 comments:

siti said...

cayyy danish xnmpk makpak dia tdo kat sblh ek ;;) makpak tdo rapat2 kew cmpi danish xpasan =))

ptt lew dd jd org 1st wish bday tt cmlm :-" dd gak cyg kek tt kan b-(

~SHiLA~ said...

ntah salu nmpk je..klu xde kt sblh,mmg dea mrgkak ke dpn pn

oo abilabi org 1st ek..xpelew lala pn kire org 1st la cbb lala wakilkn abilabi :-"

-Sara- said...

isshh cm bahaya je ank ko ni.. ko kne tgk betol2..krg tah mane2 die terlepas ;))

~SHiLA~ said...

tu la risau cmtula..
kene tutup pintu je..sebek xreti bukak pintu lg

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...