♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, September 5, 2013

besday mak & abah

senang nk celeb bile besday mak dgn abah same tarikh.cuma beza tahun je.sekali celeb,so beli kek share jela.hehe

kebetulan time besday mak dgn abah aku time aku cuti raye aritu.so trs la celeb skali.dah ade kt kg kn.sehari sblm kitorang nk balik KL.pas lunch kt umah,aku ajak adik aku g aeon manjung.mmg dkt sgt dgn umah.5 minit je dah sampai.hehe


beli kek secret recipe

beli kfc sikit.sbb masing² dah kenyang baru lunch.beli ayam pn 9 ketul kot,cheezy wedges 2, whiped potato dgn coleslaw je

beli kek slice.boleh la nk campur mcm² jenis.cume mahal sikit jela dr beli kek sebijik trs

mak & abah

danish xhabis² ckp tu kek dia

kitorang beli kek pastu nk wat surprise kt mak & abah.adik aku yg bongsu siap masuk umah laju² g sorok kek dulu.tp si danish ni xhabis² tanya mane kek.danish nk kek.hehe

mak & abah xdela tiup lilin tu.yg tiup danish dgn acu dia

ade 12 slices

epy besday mak & abah.semoga panjang umur & dimurahkan rezeki.kami 5 beradik syg mak & abah.eh tambah lg sorang menantu dgn 2org cucu.hehe

xcukup korum.sorang tukang amek gmbr,sorang lg keje



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...