♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, June 21, 2013

kedai makan upin ipin

minggu lepas kitorang g mkn kt kedai mkn upin ipin.igtkn ade kt tasik permaisuri je.rupenye kt bangi pn ade.tu pn kebetulan je huby ternampak kedai mkn tu.balik dr mane ntah,lalu dpn kedai tu

dlm kete huby tanye nk mkn kedai upin ipin x.laju je danish jwb 'nakk nakkk'.dgr upin ipin trs nk.padahal danish ni selalu klu kitorang benti dpn kedai mkn,baru paking belum kua kete pn dia siap ckp awal² 'alaaa xnk mkn..danish xlapar la'.tgk tu tahap susah pemakan dia tu.smpi makpak nk g kedai mkn pn dia dah nangis kate xnk mkn



kedai makan upin ipin bangi

danial xnk duk kt baby chair.nk duk atas meja main ketuk² sudu


tgk tv pasang cite upin ipin


dah kedai upin ipin kn,tv dlm tu pn duk ulang la cite upin ipin xsudah².pas habis satu episod,sambung episod lain pulak


huby amek nasik ayam


nasik ayam dia not bad.sedap la jugak.ayam tu sedap.nasik dia biasa je.danish pn byk mkn nasik ni.selalu susah gak nk suap mkn.ni byk lak dia mkn.penangan upin ipin la kot.hehe


aku amek nasik dgn daging masak merah.yg ni so so je.xbpe sgt la.haha


desert danish


bekas aiskrim tu ade gambar upin ipin,asik mintak jela nk oder yg tu.dah mlm² aku xbg la nk oder tu,dah ngamuk nk jugak.pastu buat drama nangis meraung menjerit² satu kedai boleh dgr suara dia tp air mate nan hado.makanye oder jelah.tp adela dia mkn separuh je kot.separuh lg biar mencair gitu je.danish mmg cmtu.time nk, ngamok mcm la mkn byk sgt.lepas tu bile xhabis mula ckp 'xsedap la mumy'..dan² je xsedap kannn.padahal sbnrnye mmg dah xlarat nk habiskan

4 comments:

-Sara- said...

aku penah makan kat gombak..servis skit punya lembab..aduii..huhu tp kenangkan anak kan..hihi

cik hani said...

tak pernah lagi try kat kedai upin ipin..
budak2 mmg suka kedai ni.
dari jauh dah nampak

~SHiLA~ said...

sara - rupenye byk branch jugak.aku igt 1 je.haha.tp sebek kt bangi aritu ok je servis.maybe sbb time org xramai kot

~SHiLA~ said...

cik hani - tula bdk² suke la.dah kartun dia minat kn.layankn jela.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...