♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, June 25, 2013

besday huby

smlm aku mc lg.demam sbb bengkak susu.bln 5 dah demam seminggu,ni demam 3ari lak sbb bengkak susu.lembiknye asik demam je.haha.aku ni jenis jarang demam jugak.tp ni dah bengkak susu,maunye xdemam.tghari sabtu stat membengkak,ptg tu jugak trs badan rase seram sejuk baru nk demam

dah la sabtu tu kitorang pergi aquaria.xboleh la nk tuam² dgn towel panas ke ape.just gosok² je,tp tetap la demam.ahad huby keje,redha jela demam² jage 2 hero.huhu.arini dah kurang sikit bengkaknye.sob3


happy 28th besday huby

ni aritu MIL ade buat kek kitkat dgn coklat m&m.mula MIL tunjuk picca kt aku kek tu dia buat ade org oder,dah danish pn tgk ckp nk kek tu.kebetulan lasweek besday huby.so MIL trs la buat kek ni skali tunaikan hajat cucu dia tu.hehe.tp yg mintak xmkn byk,yg sambut besday xmkn byk tp tuan blog ni pulak yg mkn lebih.haha.nasib la kn

tp kalau pergi umah MIL tu,mmg ade jela buat kek.MIL mmg byk amek oder org beli,tp klu xde org beli pn mmg mcm slalu ade je MIL buat kek.rajin bebenor membakingnye.haha

syyhhh : weekend bln 6 ni rase bz sgt.pezen huby pn aku xbg lg.yg tu xpe.klu huby xnk,aku suke jek.anni pn xsempat celeb lg.hehe.bkn la xboleh kalau xceleb,tp rase mcm nak celeb jugak,setahun skali je kan :p

6 comments:

O'gosh Iskandar said...

xpe...kadaq slow k...

achiek anis said...

sedapnya kek...terliur terus....

-Sara- said...

untungla dpt mil pandai membaking.. nantu dia? tau makan je...hahahhaa

~SHiLA~ said...

ogosh - qadar mane yg sempat jela.hehe

~SHiLA~ said...

achiek anis - hehe kek penuh coklat

~SHiLA~ said...

sara - nantu dia pn pandai,malas nk tunjuk bakat terpendam jek.kah3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...