♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, January 18, 2016

danish dah mula prasekolah

minggu ni dah masuk minggu ke3 bukak sekolah kan.danish so far ok lg senang kejut pagi.yela 6.40pg dah kejut dia bangun mandi.kalau sblm ni tadika 8pg baru dia bangun,sekolah start 8.30pg.ni sbb sekolah mula 7.30pg kene la awal sikit.lagipun nk hantar dayyan dulu lg g nursery

pagi² semua keluar umah 7pg.dayyan dgn danish huby htr.aku trs g keje sbb nk kejar sblm pukul 8 kn.dah la keje kl T_T.pg² dah masukkan dayyan dlm kete huby,danish danial pn dah masuk kete baru la masing² gerak.pastu lepas htr danish sekolah,huby balik umah duk dgn danial.tghari ambik danish sekolah baru pegi ofis

minggu mula² bukak sekolah tu aku cuti 2 hari nk tgk danish sekolah.risau jugak la,nk kene tgk jugak kelas dia ape sume.dia ok je xdela nangis dah 2 thn sekolah dr umur 4thn

uniform prasekolah ade reben.pg² dia asik suruh cabut je reben tu dia ckp mcm baju pompuan je.haha.bila ckp semua org pakai baju same laki pompuan baru la dia diam.tp esoknya camtu lg suruh cabut reben.haha


isnin tu ade pehimpunan.trs pegi pehimpunan je xtau lg kelas ktne.habis pehimpunan baru bdk² masuk kelas



danial pn sibuk gak nk masuk.bila tanya nk g skool x,ckp xnk.dia nk skool dgn abg je dia ckp.haha nk main la tu


duduk kejap je letak beg pastu bebudak beratur pegi mkn.3 kelas prasekolah mkn tmpt yg sama.lega tgk sbb semua dah disediakan.kalau nk pegi kantin mcm bdk sekolah rendah risau gak xreti kira duit lg

mkn pn 2x.pg 7.30pg skali sblm mula kelas.pastu lg skali 10pg kot ke 10.30pg.okla tu 7.30pg tu mcm lapik perut la sblm belajar

ade rak kasut kt luar.senang gak gitu xde tetukar sbb ade rak masing² dah cikgu letak nama.tp kt kasut tetap cikgu tulis nama gak.hehe yela bdk² kan ade rak pn kot kang terambik kasut kawan pulak.kt beg sekolah pn cikgu siap tulis nama skali

siap kene bwk selipar.ade rak lain utk selipar kalau diorang nk g toilet.danish punye rak atas skali belah kanan skali.senang nk igt.hehe

balik sekolah tetido dlm kete.haha penat sgt tu 1st day sekolah.biasa cuti sekolah tido lambat,bangun pn lambat.ni dah start sekolah mlm kene tido awal

4 comments:

eima said...

sama sekolah dgn anak kita ....

cik hani said...

Alahai..penat sangat sekolah ye..

~SHiLA~ said...

eima - oo yeke.hehe same ek.ank kelas mana?

~SHiLA~ said...

cik hani - haha tula pasal.1st tu mmg gaya penat sgt je

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...