♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, June 26, 2013

jerebu

sbnrnye buat tajuk wordless wednesday td,pastu tempek pic.tp pastu byk pulak yg ditaip.trs xjadik wordless wednesday dah.kih3

ninja danish & ninja danial.haha

danish tu mmg tiap hari la kitorang suruh pakai mask kalau kua umah.danial tu xpakai pn.xjumpe mask kecik.tu dlm pic tu saje mak dia nk snap pic pg td.hehe.danial tutup pakai kain pn dia tarik bukak

ni pulak cara² pakai mask.aku pn  baru la tau pg td kwn aku ckp



rupenye mask ni pn ade cara pakai ek.igtkn xde function pn kaler² tu.boleh la pakai belah putih ke belah biru ke.aku baru tau utk ape belah putih dgn biru tu.haha.tp korang pn baru tau gak kn?haha

4 comments:

O'gosh Iskandar said...

untung...nak gak budak2 ni pakai...jenuh nak bwk g rumah bbsitter masing2 melawan xnak pekup hidung....anyway, br tau cara2 nak pakai mask tu...rupa2nya terbalik la selama ni...haha

-Sara- said...

oo..cmtu..aah baru tau..hihi

~SHiLA~ said...

o'gosh - tula pakaikan pergi balik dr umah BS je.danish ok,danial je takmo

~SHiLA~ said...

sara - baru paham kn.haha.aku pn baru tau

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...