♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, August 7, 2012

16ari br ade name :)

punyela lame nk bg si kecek ni name.smpi lebih 2 minggu br g daftar.xpe aggp je saje nk sedekah kt jpn rm5 di bulan puasa ni.haha

dulu besalinkan danish ari sabtu,isnin tu trs g daftar name kt jpn.yela dulu sbb pantang kt kg.selasa esoknya tu trs nk balik kg.kang ntah bila nk daftarnye kn.kalini pantang kt putrajaya je,xbalik kg.bersalin ari ahad (22 julai),pastu smlm (6 ogos) baru g daftar name.ari ke16 baru tehegeh² nk daftar name beby.hehe

yeay sy dah jadi warganegara :)

huby mmg awl² dia nk name danial.aku ade dua antara danial or darwish.name blkg tu dua² aku pilih.hehe.bg dua pilihan,ramai kwn kt fb pilih darwish nawfal drp danial azrel.tp huby nk danial azrel.aku ok je.pastu aku tambah lg uruf L kt blkg tu jadi dabel L.hehe


dah ade surat beranak & mykid

alhamdulillah zakat tahun ni nmpknye makin bertambah la lg 1.sblm ni huby byr utk 3org,tahun ni kene byr utk 4org pulak.semoga semakin besar tanggungjawab kami suami isteri,semakin murah la rezeki kami sekeluarga.amin 


syyhhh : xsmpt nk blogwalking blog² korang.smpt updet blog je.tu pn bila beby ngn si abg tgh tido :)


3 comments:

Halimaton Hanafee said...

sedap nama..apa maksudnya tu ekk?

-Sara- said...

ok, yg adik muke bapak! ;))

aahla, darwish naufal lagi best..ehe..xpee mne2 pon jnji baik maknanya :D

O'gosh said...

aiseh..nama sama ngan Arell la...nama dia pun Azrell gak...Azrell Adriansyah la tapinya...ok la tu...geng!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...