♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, August 10, 2012

danish & danial

arini danial dah 20ari.rase sekejap je dah nk sebulan.alhamdulillah diberi kesempatan merasai nikmat menjadi ibu :).nikmat mengandung,melahirkan & nikmat membesarkan anak² dpn mata

kalau dulu ade danish sorang je.ape² pn sumenye danish.skrg dah ade 2 anak.kejap melayan si abg,kejap melayan si adek.so far danish ok je dgn danial.xnmpk pn dia jeles tgk mummy asik dgn adek dia.tp xtaulah kot lame² nanti dia jeles pulak

kalau aku ckp kt dia 'danish meh sini syg mummy',nanti dia dtg dkt tp bkn kiss aku tp kiss danial.lebihkan adek dia dr mummy dia.haha


asik nk baring sblh danial.kalau danish isap susu pn,nk baring sblh danial.dah abes mandi,nk siapkn pakai pempes dgn baju pn,dia nk baring sblh danial jugak


suke kiss adek dia smpi adek pn naik rimas

my 2nd hero :)

setakat ni senang je nk jage danial.xdela meragam ke ape.tp suara kalau nanges,kalah suara danish mase beby² dulu

abg ♥ adek :)

kdg danial tgh tido pn dia suruh letak danial kt riba dia.penatla aku tidokan

ni pic skrg ni.dua² tgh tido.nak tidokan hero yg belah kiri tu senang je,tp nk tidokan hero yg belah kanan tu kemain susah


syyhhh : lg 9ari je nk raye ek.aku smpt pose sehari jek.masakla nk mengganti nanti.kalau ujung² pose nanti dpt pose sehari dua pn jadikla.hehe

2 comments:

~~*Lady Salwa*~~ said...

Mudah2an sampai ke besar la baik ngan adik dia tu...

Faris dulu masa adik dia baby lagi cam Danish la... Sikit2 adik... KIss pipi adik sampai kita tengok pun naik rimas...

Bila adik dah besar, bukan main lagi dok membuli adik... adoiiii....

siti said...

k xtau ikot muke sape dh ;))

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...