♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, August 22, 2011

pose ke19 baru la masak :p

ari jumaat lepas,1st time masak dlm bln pose ni.haha.org len da bkali² masak da pn smpi da xtawu nk msk ape kn.keh3 :p

mmg ari kje aku mintak excuse da ngn huby,nk cuti dr masak² ni.time wiken pulak,asik kua.bile lak nk masak kn.haha.las² jumaat aritu br stat masak :)


sambal udang petai.wpun xmkn petai,tp suroh jugak huby letak petai byk².sbb bau petai tu yg buat sambal udang tu lg sedappp

ciken sweet sour

sotong bako.da bakar,kecut dkt 2x gande.haha

yg ni je beli.roti john ngn popiah

ribena laici..abeh sejug laki bini minum.hehe

tgh snap pic,sibok la jugak danish mintak nak nak nak..nk roti john tu.habes 2 potong dia mkn :)

dan sbnrnye 3 menu tu huby i yg masak.hahaha.sambal udang petai tu mmg tbaekkk la.hehe.air ribena laici tu je yg aku buat.huby ni bile rajin,mmg dia ofer nk masak.tp bkn salu la.klu salu rajin ofer masak,lg best!kah3

da dea nk masak,aku suke jela kn.hehe.tp klu tgh x rajin.jgn la ko mintak tlg ape pn.mmg dia buat xreti jela.hahaha

4 comments:

-Sara- said...

ceett! kuang asam! upenye laki yg masak! tpatot ah nmpk sedap je smbal udang petai tu.. aku tau klo ko masak xde nye nk nmpk sedap gitu! haha

~SHiLA~ said...

aku masak nmpk xsedap tp rase je sedap.kah3

O'gosh said...

owh..tgk tajuk tadi baru nak puji...x jadi ah...hehe

~SHiLA~ said...

hahaha.trs tbantut niat nk puji.kah3

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...