♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, July 14, 2011

kL jem,so kite ke mines jela ye

sbb 9 julai aritu ade perhimpunan haram kt kL,so segala tok nenek jln nk ke kL tu byk yg tutup.so huby suroh pilih 3 tmpt je.alamanda,mines or ke jj.kah3.nk yg dkt² ngn umah je katenye

xpela janji wiken tu huby tanye jugak nk ke mane.time sehari sblm perhimpunan tu pn mmg jln da jem giler² da nk ke kL.sebek la kitorg balik kje dr kL-putrajaya

tp mmg  otw balik tu kitorg nmpk sepanjang jln jem kua dr putrajaya nk ke kL.jem yg xbegerak sbb kt sg besi ade roadblok.sian org balik kje penat²,kene harung jem pulak

sbb xnk harung jem,kitorg decide g mines je :)


1
dimulakan dgn pic bapak menyarung kasut ke kaki anaknye sblm kua umah :p

2
kua tghari terus la carik tmpt mkn dulu.smpt tapaw subway sblm g ciken rice shop


eh aku ade benda nk story kt korang ni..betol² bikin kitorg panas taw dat day

time kitorg g ciken rice shop tu,xdela ramai sgt org pn.tp serve punyela lambat.kitorg saba jela tunggu.pastu xdtg² pn amek order.ish ati panas da la kn.da la ade service charge tp nk tye oder punye la lame kitorg tunggu

pastu huby g la kt kaunter suroh org tu amek order.org tu  dtg la kt table kitorg .bg la menu pastu blah sementara kitorg pilih menu.pastu tunggu lg xdtg² pulak nk amek oder.ish² saba saba lg.aku pulak g panggil.mcm nk marah tp boleh lg la aku ckp slow² tp muke garang.kah3


3
senyum² lg sbb boleh sabar lg :)


dtg la sorang bdk tu amek oder dgn xde pen or kertas kt tangan.aku ckp la nk oder ape tp pelik jugak sbb dia nk men igt je kt kepala otak dia tu.ok fine aku biakn je walaupun dlm ati aku xbpe nk caye je bdk tu amek oder xpayah tulis kn

tunggu la lg,lg & lg.lame giler ko.klu korang boleh saba lg ke klu serve lame cmtu?dr awl dtg smpi la oder,smpaila time tgu makanan segalanye lembab.aku bgn lg g kt kaunter tanye kt cashier tu

aku    : mane sy punye xdpt lg..table sblh dtg lmbt dr kitorg pn da dpt da
cashier : dpt ape?
aku    : makanannn laaaa....abes tu ape lg??&^%#$&**%$# (menyumpah dlm ati)


4
bdk kecek yg xreti duk diam.bjalan ke hulu ke hilir..kene gilir² jage itu bdk

5
ai jage dulu bdk ni

6
ai da penat,pas kt huby pulak.bdk kecek tu je xreti penat.huh

pastu dtg balik bdk yg amek oder kt kitorg td tu,yg amek oder xtulis tu..

bdk tu : oder ape td ek?
aku   : td kn da oder..bpe kali kitorg nk oder???(marah²)
bdk tu : sy lupe la (sengeh² mcm bangang)

yg lame giler kitorg tgu makanan xdtg² tu rupenye bdk tu x oder pn.abes tu penat² kitorg tgu tu utk ape.igt saje nk bkelah kt situ??

aku wat derk je xpandang muke bdk tu pn.xckp pn cancel ke ape ke.biakn dia bdiri kt situ mcm  org bodoh.pastu huby pn ckp kt bdk tu 'xpela cancel la' (ckp garang² jugak tp xsegarang bini dia td) :p

huby trs ajk blah g mkn tmpt len je..ish aku rase dlm situasi cm kitorg tu,xde sapela boleh sabar.sbb melampau sgt.klu sekali lmbt xpe tp ni bkali²..hampeh!

kitorg trs naik mkn kt foodcourt je.oder trs mkn.xpayah kene tunggu lame lg.haha


7
pas mkn masuk giant jap..huby timbang berat,aku pn nk jugak.pastu danish pulak.haha.tgk berat danish kt atas tiang tu..baru 9.7kg ko.xsmpi 10kg lg.keh3.xpela janji sihat walafiat cukup :)

8
sibok nk tolak stroler dia tu.nk tolak sendiri.abes pusing 1 mines dia tolak storler sendiri

9
bile da nmpk benda ni,mmg tpkse benti la..layan jap danish men kete

10
bile papa da penat tgu,dgn papa² skali tumpang kete danish.kih3

DSC03776

kene pujuk leklok baru ok.klu x,melalak meraung mcm ape nk men lg.salu klu kitorg g mines besenye dlm 2-3jam je tp aritu dkt 6 jam kot.haha.lame sbb danish sejak dpt kaki ni,xnk duk dlm stroler sgt

tu la bile lom jln,xsabo tgu ank nk pandai jln,bile  da pandai jln,rase penat la pulak nk jage.kah3.eh xpela penat pn,janji danish da pandai jln.klu x,risau je slagi dia xreti jln :p


syyhhh : bile 3 ari malas nk updet,arini rajin updet,pjg bjela la pulak entrynye.hahaha

6 comments:

Unknown said...

Perangai danish sebijik perangai Dak Boy..maybe sebab lahir pun dekat2 kot...hehe

~SHiLA~ said...

oo dak boy rupenye besday dkt² ngn danish ek..tp dak boy nk dpt adek da xlame lg :)

-Sara- said...

isshh klo aku kene gtu bkn takat ckp garang2...siap ketok2 meja gi tau! wakaka!

deqlis said...

salam kenai..

mines pun dh cantik kan sekarang..

Jom join GA Deqlis.. Timaceh
Review Harry Potter 7 Part 2- It All Ends

~SHiLA~ said...

sara -ok² aku dpt bygkn..pas ketuk meja,ckp kt org tu 'sy tgh tahan sabo ni' sambil tepuk² dada ala² haus jugak.hahaha

~SHiLA~ said...

deqlis -salam kenal

nanti free,sy tgk k :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...