♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, October 7, 2013

kartika sari

kalau pegi bandung ni mmg xsah kalau xbeli kek kartika sari kot.sblm pegi igtkan name kek tu kartika sari.rupenye kartika sari tu name kedai.hehe

 masuk je byk jual coklat timbang ni.laju je danish masuk

 beli gula² spongebob

byk lg dia nk sbnrnye.tp aku suruh beli 1 je.hehe.sbbnye bkn dia mkn sgt.nanti mkn sikit² pastu buang.spongebob tu pn jilat 3-4x pastu dah xnk dah

aku beli 5 kek dgn roti pisang keju

yg kek coklat tu kukus.yg lg 4 jenis tu kek bakar ade 3 jenis dlm tu.yg tu utk aku bg kt kwn,MIL dgn babysiter.sume tu sedap sgt.roti pisang keju tu pn ade pisang dgn keju inti dlm tu.igtkn mcm kek pisang tu pisang dah hancur,tp ni pisang mmg pisang sebijik cmtu dia letak 

mcm² kek lg ade kt situ.kek lapis pn ade.tp aku beli 6 je.berat dah lugage nk balik nanti.yg nk mengangkut laki bini ni je.haha


suruh dia packing siap dlm kotak.senang nk bwk balik

kek tu sebijik tu aku habiskan sorang je.xsampai 2ari dah habis sebijik tu.hehe.danish takat mkn sket²,huby pn rase² je.aku jela yg suke manis² ni pn.2minggu lepas tu ade kwn g bandung,aku kirim lg kek kartika sari ni.sedap sampai termimpi².haha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...