♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, October 28, 2015

Scan 4d dayyan

Dayyan dah umur 3bln lebih baru la nk sibuk2 updet pasal scan 4d masa dayyan dlm perut.hehe

Buat scan 4d masa pregnant 5bln.booking online kt scan 3d/4d malaysia tu.booking nk scan dgn ms jezzlyn.book kt klinik puchong

Ok best gak buat scan ni dgn ms jezzlyn.byk gak dia explain





Speechlessnye bila tgk baby tgh gerak2 dlm perut.sayu je rasa hati tgk ade lg 1 nyawa dlm perut huhu

Danish dgn danial pn excited tgk monitor ade video baby.masa scan tu abes sume masuk dgn huby skali.sendat dah bilik tu dgn kitorang be4 haha



Dlm perut mmg aktif.ms jezzlyn nk capture pn susah sbb asik gerak2.hehe.dr kepala dayyan belah kanan perut,boleh bepusing ke bawah ke kiri abes sume posisi dia tawaf dlm tu.tp mmg aktif pn sbb klu perut aku gerak mmg kuat.sampai masa nk besalin pn dia aktif lg berombak perut walaupun dah pakai segala mcm benda kt perut hehe


Gosok2 muke


Tgh tido


Nampak bebird dia haha

Posisi yg sama dlm perut dgn kt luar hehe




4 comments:

eima said...

alahai comeynye ... sejuk hatikan tgk anak tgh tido cam ni

cik hani said...

Alahai comel benor ..
Sama gaya dalam perut dengan gaya kat luar

~SHiLA~ said...

Eima - tula mase tido tgk pn sayu je hehe

~SHiLA~ said...

Cik hani - mmg fav posisi dia kot haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...