♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, October 12, 2015

3d museum langkawi

Hari kedua kt langkawi pg2 kua pusing2 pekan kuah dulu.singgah kejap kt HIG.xde beli ape pn lg sbbj igt esoknya baru nk membeli.takat beli coklat 3-4jenis je buat mkn2 kt hotel je

Tghari lepas lunch terus pegi tmpt naik cable car.mula igt nk naik cable car je malas nk masuk muzium 3d,tp danish dr pekan kuah otw nk ke tmpt cable car tu asik la ckp nk pegi muzium 3d.tu yg kitorang pegi la jugak.muzium tu blkg tmpt naik cable car tu je.ntah kenapa danish ni mmg suke pegi muzium 3d.sblm ni penah pegi muzium 3d kt icity dgn kt penang

Ok jugak sbb masa tu cuaca panas.dlm pukul 3 cmtu kot kitorang sampai sana.masuk muzium 3d dulu ade ekon sejukkan badan dulu.kih3

Masuk je trs posing dua beradik ni ;)






Ni gambar ni sbnrnye danish danial tgh menerap kt lantai.dah ambik gambar kene rotate gmbr tu.br nmpk real



Danish tanya nape badak ni pakai spender haha

Dayyan pn join skali hehe

Ni pn kene rotate gmbr gak

Ntahla danish ni suke posing acah2 kot.tu yg suke g muzium 3d tu haha





Bejalan kt taman.danial dah pegi kt gmbr sblh dah.huru hara betul dia tgk byk gmbr 3d








Abes la panda nk mkn danish :p




Baru balik shoping hehe

Mula danish je posing sorang,pastu danial pn nk nyelit skali.dah paperbag xsampai nk pegang haha

Best jugak masuk muzium 3d ni.bebaloi gak la dgn harga tiket rm30.besar ade 3 tingkat,gambar 3d pn byk

2 comments:

cik hani said...

syok nya dapat ke sana.
berbaloi2 kalau anak suka bergambar kat sana kan..

~SHiLA~ said...

Tula bdk2 mmg suke kot.lg pulak gambar colourfull sume hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...