♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, March 12, 2014

yg patah tumbuh yg hilang berganti

hp lame rosak.seminggu jugak la xpakai hp.hehe dah rase mcm zaman dulu² pulak xde hp.nasib baik skrg tgh xde bos.bos sblm ni dah pindah balik kelantan.kalau x,hangin bos kalau call xdpt.haha

misi mencari hp 3hari survey baru beli.haha.sbb xtau nk pakai hp ape.mula² pegi weekdays,pusing² sampai kedai pn tutup xbeli.kua pn mlm kn.lg la suntuk je mase tu sblm mall tutup

sabtu lepas kua lg dr tghari smpi mlm.balik jugak xbeli hp.huby dah suruh amek je pape hp sbb nanti nk kene kua lg g beli.last ahad tu kua,mmg nk beli trs.xde masa dah nk kua 3-4x carik hp punye pasal.haha

iphone5s.aku amek gold kaler

ahad tu kua umah mmg target nk beli 5s.tetapkn hati dah.kang jap nk tu,jap lg nk ni.g alamanda g istudy reseler apple,xde stok pulak.trs kua huby ajak g kajang.malas dah dia nk g mines sbb rabu dah pegi,sabtu sblm tu pn dah pegi.hehe

lucky ade kedai yg ade stock.sbb byk gak kedai xde stok.yg xde stock tu mmg mark up mahal la kn.harga iphone ni sume standard kn.same je sume

1 comment:

O'gosh Iskandar said...

whoa....Iphone 5 tuuuu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...