♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, March 14, 2014

chakri xpress thai cuisine alamanda


sawadikap :)




sonok dpt plate comel


gudboy.duduk setempat je ralit main plate.haha


mummy dgn bodyguard.hehe


bdk ni pn mcm dah besar sgt.air nk konker sorang.konon dia punye


aku amek epal suam.mmg xnk oder ais sbb nk share dgn ank.tp ank² lg suke air berais bapak dia.huhu


danish mlm tu baru nk mkn sendiri.klu x,asik nk aku suap dia.jarang sgt dia nk suap sendiri


danial mkn epal kt gelas tu.hehe




makanan yg dioder

tomyam campo

ciken with mango sauce


ketam masak ape ntah.oder sekor je sbb huby xsuke ketam sgt.dia takat mkn sket² je

femly kecik kami :)




brotherhood.jln pimpin tangan adik.tu mase ok,mase xok dia belasah gak adik dia.haha




pas mkn,jln cuci mata dlm alamanda


kalau dulu danish je mengamuk nk main situ,skrg dgn adik² pn ngamok skali.maka makpak sila la handle sorang satu.tu baru 2org,kalau 3org mmg jarang la kua umah kot.haha.takat ni makpak diorg cekal lg handle 2beradik ni kt lua.kih3

2 comments:

O'gosh Iskandar said...

kih..kih..kih...sama la kita...

~SHiLA~ said...

kannn..dah la dua2 boboy.lasak kemain.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...