♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 7, 2013

1st time mengundi..excited!

sepatutnye umur 28 thn ni dah 2x pergi mengundi.tp dulu 5 thn lepas xdaftar pn.hehe.tp aku rase sume same je kot sume org pn cmtu.ramai kwn² sebaya aku pn ramai yg 1st time mengundi.mmg 1st time mcm xde perasaan nk g ngundi kot.haha.tp kali ni pn mak aku jugak yg tlg daftarkn.klu x,xngundi lg la kot.haha.xde kesedaran langsung

jumaat ptg pas balik keje,trs gerak balik kg dr ofis.danish & danial pn pukul 4.30 kitorang dah amek bwk g ofis aku.punyela semangat nk balik mengundi.haha.sbnrnye malas nk hadap jem.tu pn dah mula jem kt plus.nasib la kejap je jemnye

bangun pg ari mengundi tu,tgk hp sumenye asik uplod pic jari dah betanda.semangat masing² ye.aku tgh golek² atas katil lg.pukul 12 th baru kua umah g tmpt mengundi.pegi skali dgn mak & adik aku yg laki.huby la tukang bwk sbb dia terlepas daftar mengundi.haha.kalau x,aku xbalik ngundi la kot sbb huby mesti ngundi kt balakong


jumpe jiran lame

pastu jumpe sorang lg

best kn sambil² g ngundi,boleh jumpe kwn² lame.ramai jugak la yg jumpe aritu

mak aku pn nk posing dgn jari.haha

mak aku saluran 3,mmg xramai pn time tu.aku saluran 5 mmg bederet la kene beratur.len kali kene buat sampai saluran 6,baru xpanjang sgt.haha

bdk xcukup umur pn nk ngundi jugak.hehe

danial tido dlm kete,duk ngn huby la.danish kene bwk,nanti bising dlm kete kang danial jage.bwk danish mmg xduk diam la.aku suruh duduk kt kusi dgn mak aku,dia xnk.nk ikut aku masuk memangkah same

pjg sgt time aku sampai tu.igtkn tghari xramai sgt.aku xberatur sgt pn.potong barisan dpn adik aku je.haha

ok nk masuk dah

aku masuk,danish ikut same.org spr tu pn ok je,sembang² lg dgn danish.mak aku tunggu kt luar tmpt aku ngundi tu.adek aku pangkah sblh tmpt aku.aku kuar siap boleh nampak dia pangkah ape.haha

yeay sy dah ngundi :)

masuk kete danish cite 'td beratur panjang..pastu mummy amek duit pastu mummy masuk dlm kotak'.haha duit katenye.padahal kertas undi

hari ke3.xhilang lg sikit.ade yg hari 1st tu dah hilang kn.ade yg hari ni pn pekat lg.ape² jelah.jgn pasal ni pn nk jadikan isu.hehe

9 comments:

Han Hanni said...

kite 3 x dah mengundi..
mengundi besar 2x. 1x time wakil rakyat meninggal kena undi sekali lagi..

3x mengundi pun kite still eksaited.. sampai lupa step nak undi..hahah

Unknown said...

yuhuuu,,,i da ada blog..hehhhheeeh

yanierizal said...

haiiiii

-Sara- said...

okay tajuk entry cm nak dekat sama, pastu kua ngundi pon kul 12 tghri..sib baik dlm tu aku xcerita aku pn ngundi kat saluran 5 gk.. okay nampak sangat sume sama.. sehati sejiwa sangat walopon berjauhan! wakakaka!

Unknown said...

semangatnya..abih angkut tentera semua...huhu

~SHiLA~ said...

cik hani - rupenye gitu.igtkn 1st time je excited.haha

~SHiLA~ said...

yanie - waaahhh dah ade blog.slalu updet :)

~SHiLA~ said...

sara - haha sumenye nk same kn.sehati sejiwa walaupun dah berjauhan.nasib la kg sorang perak sorang ganu.haha

~SHiLA~ said...

o'gosh - yg kecik mmg kene angkut.yg beso pn mmg kompem dia nk ikot.jdnye angkut la sume senang.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...