♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, February 27, 2013

danial 7 month

22 februari aritu danial dah masuk 7 bln.seronok tgk perkembangan dia walaupun dr bulan ke bln xdela byk beza sgt.skrg ni dah mcm² ragam.dlm kete xboleh duduk diam dah.mmg xde bf dah sblm g htr dia g umah BS.balik keje pn xde bf dah dlm kete.sbb mmg dia bf kejap pastu lepas.dia nk main² dlm kete.usik itu usik ini.sudahnye mummy letak dia kt baby carseat.haha

kdg ok duk dlm carseat tu,kdg xok.besela besar² cani bkn nk duk diam cmtu je.klu dia nangis,aku biarkn je dulu.kalau dah mmg mcm dia xnk langsung duduk carseat tu,kenala angkat dia duk atas riba.mmg lenguh la kejap dia nk bediri,kejap nk duduk,kejap nk tonggeng usik mcm².hehe

turning to 7mo :)

dah kenal org skgni.klu htr g umah BS,org tu nk amek dia,dia pusing balik.hehe.kt umah pn same.aku kene nyorok² kalau daddy dia tgh jage dia.kalau x,mmg xjd keje la aku kt umah.nmpk aku lalu dpn dia tu,trs nanges.dah la jenis nanges trs volume 5.kdg tekejut gak kot² jatuh ke terhantuk ke,tp mmg jenis xreti stat dgn volume 1.hahaha

skgni dah stat mkn oat + puree.bubur nasi belum lg.wiken ni baru nk try.stat wiken senang aku nk monitor dia mkn & dia poo poo ok ke x


perkembangan same je mcm bln sblm ni.cume angkat bontot tu dah gerak setapak dua je ke dpn merangkaknye.dia lenguh,dia meniarap balik.sambung mengesot.hehe :)


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...