♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, December 27, 2012

danial 5 month



Alhamdulillah tambah lg sebulan umur danial.lg sebulan dah boleh mkn dah.mummy xsabo dah ni nk try bg danial mkn.hehe

dah 2bln aku stat kje,tp danial stil takmo minum dlm botol lg.susah hati mummy, danial tau x.stil minum pakai syringe.tp tetap jugak bg botol ari².hope sgt² lame² nanti dia ok minum botol.10am-6pm danial minum susu dlm 12oz


bdk demand takmo botol

berat : 7.65kg

perkembangan :
-   gelak mengekek² klu kene cara agah dia tu.klu xkene,takat gelak amek ati org yg agah 
    tu je.haha
-   meniarap laju,tp telentangkan balik badan tu kdg² je.kdg mengesot sikit²
-   asik nk org dkt dgn dia je.klu biar danial baring sorg²,selagi xangkat selagi tu mulut 
     bising.dah angkat,trs senyap


8 comments:

MaR said...

wah dah nampak besar sgt la awak danial ble gelak camtu....

O'gosh Iskandar said...

amboi...jenuh la nak kena bagi susu guna syringe

-Sara- said...

kejap jee besor ;))

~SHiLA~ said...

mar - dah xrase baby² dah.hehe

~SHiLA~ said...

o'gosh - tau xpe.xtau la kenapa xnk langsung.ajar awal gak dr umur sebulan

~SHiLA~ said...

sara - boleh tambah adek dah kn.wakaka

axie said...

dah besar..adik hafiy slim..

~SHiLA~ said...

xpe janji sihat.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...