♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, October 11, 2012

bodben buat hal la pulak

nk updet blog pn xde mood.bodben yg kejap ok,kejap mereng.td dah g celcom igt nk terminate je.tp bkn salah simkad pn,usb ni yg dah rosak.pki kt pc,kdg danish nk turun dr kusi kt pc ni asik terpijak je.nasib baik xpatah je.hehe

okla dah boleh on9 ni,tempek pic anak² jela ek


org kate baby 2bln boleh benafas dlm bpe saat dlm air kn.hehe.tp nk  try xberani.bg dia bekuak² je dlm tu.suke dia main² dlm air tu :)


yg ni mmg lg la suke.bgn pg,trs bukak baju mandi situ.tu siap bukak buih jacuzi lg


my hero :)
adek yg nk same beso dgn abg dah.cume tinggi je beza.haha

4 comments:

Arjuna Silvera said...

syoknya mandi...

O'gosh Iskandar said...

x lama lagi dengar jerit2 plak nak leraikan bergaduh macam saya sekarang..huhu...penat!

-Sara- said...

bile stat keje? mcm lamee sgt jee ko cuti!

*marah mmbr cuti beranak, sndiri cuti 3 bln xsedo..hahaha

My Life's Journey said...

salam pekenalan ..cari2 tentang CD terjumpa blog sis ..best2!!

waa bestnya jalan2 dengan keluarga tersayang ..bestnya ada baby ..tak sabar rasanya nak gedung baby sendiri ..cute2 anak2 sis

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...