♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, May 28, 2012

siang mlm jadik drumer


lame dah huby janji ngn danish nk belikan dia drum.tp asik xjumpe je.sblm tu penah tgk² kt toy r us alamanda pn xde.pastu sabtu aritu huby balik keje maghrib camtu,trs ckp kt danish 'jum danish kite kua beli drum'

danish pn mmg suke la dah papa dia ajk kua beli drum.asik ckp kt aku 'pat yap..pat yap' (cpt siap).dlm kete pn asik ketuk² dashboard kete konon tgh main drum.saje usik dia ajk balik umah,nanti dia buat² nanges.bile tanye nk g mane,dia jwb 'li drum' :)

time balik pn,dia yg nk pegang kotak drum tu sendiri.senget² bahu nk bwk sbb kotak besar.tp sbb xberat,larat la dia nk bwk


tgh prektis
 
ade 2 kaler.biru ngn pink.tp biru out of stok lak.amek jela pink ni.dah dia nk sgt.hehe
 

sabtu mlm tu danish tido pukul 1pg sbb asik nk main drum.aku dah masuk bilik awal dah.huby tgk tv kt dpn layan la dia tgh main drum tu kejap.pastu huby nk masuk bilik,danish lak takmo tido lg.angkut la drum tu masuk bilik.ketuk² drum tu pastu baru la dia naik katil 'tido..tido'.reti pulak dia nk tido

ahad pg lak bangun kul 8 pagi,trs ngadap drum dia dulu.aku ngantuk lg pg tu,dia tido 1pg pn larat bangun awal².adeh


yg rajin belikan toys utk bdk kecek ni,papa dia la.aku xbpe kose sgt nk membeli toys ni.sbbnye aku xlarattt nk kemas.kemas kejap je,pastu mesti bersepah balik hall tu dgn segala toys dia

7 comments:

-Sara- said...

OII XBINGIT KEE..HAHA

O'gosh said...

alala comel....napa x cakp nak cari drum...melambak kat area rumah saya ni drum macam tu...sebab ada kedai wholesale dekat2 area rumah ni....cute je danish main drum..ble join arell..sebab dia main gitar...hehe

~SHiLA~ said...
This comment has been removed by the author.
~SHiLA~ said...

sara - bingit la.rehat jap pastu sambung ketuk drum balik siang mlm.heheh

~SHiLA~ said...

ogosh - danish ngn arell boleh buat band.kene cari vokalis je.keh3

Rose Khadijah said...

hai shilaaa..
beli kat mane yer drum tu?!!memang dok cari ni..ingat nak terus sambar jer..

~SHiLA~ said...

rose khadijah - beli kt downtown mines je.kt situ je yg kitorg jumpe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...