♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 15, 2012

bile 3 ari berjauhan

jumaat tu time htr danish g umah BS,rase sedih sgt.sebak sgt².rase nk nanges tp tahan je.tp smpi hotel kt kuching,trs nanges.sbb dah makin jauh dgn danish kn.xpenah berjauhan.sob3

ari² updet status kt fb ckp rindu danish.mcm la aku sorang je ade ank kn.kah3

mlm tu call huby,huby ckp danish mula meragam dah.pelik sbb papa dia dgn membe papa dia yg amek.mama xde kt seat sblh papa.dlm kete pn meragam smpi tetido.diorang balik putrajaya jap,huby mandi² pastu kua balik nk g tido umah MIL.baju dgn susu danish mmg aku siap letak dlm bakul dah utk diorang bwk tido sane

tp tido kejap je.danish terjaga pastu stat meragam balik.takmo masuk umah,takmo kt sesape pn.nk kt papa dia je.balik la diorang ke putrajaya semula.hehe.kn dah jd keje tu ulang alik mlm².eh sblm balik ptrajaya,huby bwk danish g jamming.ok pulak danish smpi xnk balik

sabtu huby keje,htr danish g umah BS tp dia takmo jugak.slalu elok je bile htr.mlm xdpt tido peluk ngn mama dia kot.tu pg takmo g pulak umah BS tu.ptg huby amek pn mcm meragam lg.adeh aku dah xsenang ati duk kt sarawak tu.rase nk cpt² balik

mlm sabtu tu MIL ngn SIL bwk danish kua jenjalan.siang ahad tu barula dia ok.janji huby ade.xleh ilang kejap,mesti dia carik² papa dia



ahad aku dah balik kusus dr kuching.dlm pukul 8.00 mlm smpi KLIA.tgk² huby ngn danish dah siap tunggu.hehe.rindunyeee kt diorang ♥♥♥♥♥♥♥ (byk ♥ sbb rindu banyakkkk).haha

danish nmpk aku je,trs lari laju² sambil gelak².pastu peluk aku kuat² takmo lepas.hehe.rase nk nanges!dah dpt peluk cium danish,lega sgt rase.qadha balik xdpt peluk cium 3ari ♥


syyhhh : nk updet yg lain²,tp tunggu rajin.lgpn xde personal photog kn.tumpang posing kt kemre org jek.haha.nanti aku updet psl aku nk tetinggal flite pulak.kah3

6 comments:

-Sara- said...

oitt dgr cite xbest ek gi sana? :P ko asal ttggal flite lak? aisshh! hehe

**peluk ciom bapak die? haha :))

O'gosh said...

patut la lama je menyepi....

~SHiLA~ said...

sara - aah xbest mcm dulu.penceramah xbest,hotel best dulu lg,pastu dulu byk jln.kalini pndi² kitorg la nk g jln mane pn

yg tu xleh la cite.kang detail sgt pulak aku cite.hak3

~SHiLA~ said...

o'gosh - menyepi tu sbb malas nk updet.hehe

axie said...

bestnya..kursus smpai ke kuching..

~SHiLA~ said...

tula setahun skali best gak r kusus jauh².tp bab nk tinggal danish tu yg berat tu.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...