♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, May 8, 2012

beday yuyuuu

tu ayat danish kalau nmpk kek.nyanyi tp beday yuyu je dgr.hehe

mlm smlm family huby dtg umah.bwk kek utk org demam katenye.hehe.danish demam jumaat mlm aritu.last demam bln 8 lasyear.means dah 9 bulan la xdemam.tetibe demam,aku risau la.nasib jugak la dia demam waktu aku tgh larat ni.kalau demam time awal² aku peknen dulu,xtau la cane.klu huby jage pn,aku mmg xkn lena tido jugak.mesti asik terbangun².dah la tgh xlarat kn

balik keje smlm pn,aku dah singgah SR beli kek.carik stobery mashmalow cheese cake tp xde lak.sabtu lepas dah beli cheeze choc cake,smlm tekak nk mkn kek lg.seminggu dah bpe kali mkn kek.skgni mmg tekak aku asik nk mkn manis² je.jgn smpi kene kencing manis sudah.kang xpsl² tiap kali cek up kene minum air gula pulak


 konon besday dia.siap nk potong sendiri

dah mkn separuh kek smlm.ade lg separuh dlm fridge.dlm tu kek coklat kukus.aku suke lg kek kukus dr bakar.baru dia moist cket kn.xsaba nk balik nk mkn kek lg.haha

SIL ngn kwn dia yg buat.MIL mmg rajin buat kek.pastu SIL skgni pn asik buat mcm² kek blaja ngn MIL.kdg² buat cupcake.boleh katekan tiap ari kot buat kek.tp bg org sane sini sbb diorang dah xlalu dah mkn kek.haha

smlm smpi pn dkt kul 10mlm cmtu.trs la layan cite cina tv3 tu smpi abes.kul 11.00 danish dah tetido kt dpn tv.huby angkat masuk bilik,aku pn masuk skali.igt nk baring kejap je.sbb aku xlarat klu duduk lame².sakit blkg dah.pesan gak kt huby klu tetido,nti kejutkan aku klu diorg nk balik.pastu sedar² 'eh dah pukul 12 lebih'.tgk² sume balik dah.haha.mmg xsedar langsung padahal aku xtutup pn pintu bilik.hehe.huby pn xkejutkn aku


syyhhh : hp xleh connect ngn usb lak.dah xleh nk tarnsfer gmbr dlm tu.huhu

4 comments:

-Sara- said...

untungla satu family metua pndai wat kek..nantu die je xpndai..haha

O'gosh said...

Besday Shila ke....Happy Besday tau...

~SHiLA~ said...

sara - nantu dia reti wat kek batik ngn oreo cheesecake je.yg lain tau mkn jek.hahah

~SHiLA~ said...

o'gosh - xde besday sape² pn.femly huby saje² je wat kek tu.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...