♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, April 16, 2012

besday party qayyum

aritu g besday party qayyum.anak arisya umur setahun.partynye ari sabtu,tp kitorg ari ahad baru dtg.haha

sabtu tu huby nk g opis pulak nk setelkn keje kejap.dia angkut la aku ngn danish skali.skali mlm br balik.xsmpt dah nk g besday tu.g beli pezen je mlm tu.sebek time beli danish tido.klu x,susah nk mcarik pezen.kang dia lak sibuk pilih toys ape yg dia nk.hehe


dia rasmi dulu.sory ek qayum,danish rasmi kejap.dr lif smpi dpn umah arisya.haha


smpi kt paking umah arisya,huby bukak bonet.danish nmpk je kete tu dlm bonet.dia sibuk duk tarik² nk bwk kua.mesti dia bajet tu dia punye.haha



danish tgh usha² besday pezen qayyum.tp sebek dia xusik.mcm paham je org punye.hehe

qayyum test drive besday pezen dr danish.hehe.danish hanye mampu jeling².kah3


danish pn ade 1 kt umah.tp beso cket dr tu.baru² ni dia jatuh dr kete tu.aku tgh mandi,tetibe dgr bunyi jatuh,pastu danish nanges.hadoii bdarah mulut tsembam ke lantai.dia dgn papa dia kt hall.tula lasak sgt.dah setahun lebih naik benda tu kn.so mcm² aksi la dia pandai buat.skali jatuh,smpi bdarah mulut.skgni pandai pulak tu cite balik cane dia leh jatuh.tunjuk care dia naik kete tu,pastu tunjuk cane dia jatuh muke tsembam kt lantai

danish & qayum

sblm balik,posing dulu :)

sabtu tu kitorg sefamily siap pakai baju ikut tema lg.tp xsmpt dtg pn.haha.last² pg ahad kitorg kuar g bekpez,pastu trs g umah arisya.pegi awal² sbb ptg huby kje pulak.xpelah janji dtg walaupun lewat sehari.haha

4 comments:

-Sara- said...

nmpk besar anak arisya tu setahun kan :)

~SHiLA~ said...

aah beso mcm setahun lebih dah :)

O'gosh said...

danish dah bole cakap banyak perkataan dah ke...

~SHiLA~ said...

byknye pelat lg.yg dua sukukata ok lg,yg 3 sukukate mmg pelat.cume makpak dia je yg paham.haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...