♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, March 29, 2012

2nd besday party danish

dah sebulan lebih buat besday party danish.arini br nk updet.gmbr dlm folder smpi 500+.malas nk pilih² sbnrnye.tu yg xupdet².hehe.ni pn amek secara random je.xpe asalkn updet.kenangan sume ni :)

nk cite lebih² pn,xigt sgt dah.haha.tula lmbt sgt updet kn.hehe.xpe layan gmbr jelah

 
 posing dgn besday boy ♥

 mlm sblm besday br gantung benda ni

boleh pulak tetinggal kt ofis sume tu.hehe.jumaat sblm tu otw nk balik ptrjaya br teringat.tp malas nk balik opis dah.jln jem.huby ckp sabtu mlm dia nk g opis dia.okla tu boleh singgah opis aku jap amek benda tu skali.sabtu mlm br amek.sebek opis aku ni 24jam.so xdela takut sgt mlm² naik opis.kih3

 homemade cupcake by my MIL.tq mama.kaler cupcake pn ikut tema.kaler BIRU :)

yg cucuk² tu pn aku buat kt opis skali ngn deco kt dinding tu.dua minggu br siap.haha.yela dah buat time lunch je.abeh lunch time aku stop.kang tgh² buat,tetibe bos masuk lak.hehe


 kt cofeetable ni letak cupcake,mufin ngn apam je.yg makanan berat sume letak kt atas

 mak ngn adek aku.tukang masak import dr perak.mak aku tu jela.adek aku tu x.haha.makanan sume tu mak ngn MIL aku yg buat.tahun lepas pn cmtu.hehe

 sblm org ramai.suap dia mkn dulu.kang sibuk main,kompem xmkn sgt





 mimi & family dah smpi.bwk kembo skali.diorg sebaya cume beza bulan je.bestnyela kembo sepasang :)

 pastu sibuk dgn beg pezen dia tu

 thn lepas nur bwk perut,thn ni nur dah bwk baby dah.hehe

 shima ngn family.tahun lepas pn bwk perut.tahun ni dah ade safwah yg gebus.siyes peha dia tu mcm rase nk gigit² je.tembam giler.hehe


 tiup kek.dah 2tahun pandai la tiup dah.thn lepas mama dia tlg tiup.hehe

time sume tgh nyanyi lagu besday,danish malu² lak.trs peluk aku.ceh pemalu la sgt.padahal sblm tu,dia yg asik nyanyi lagu besday..nyanyi pn bunyi 'beday yuyu'.hehe







sesi suap menyuap.hehe
 
 danish on nk suap gak



 aku potong kek,dia pn sibuk nk potong skali.siap nk pegang pisau tu sendiri

membe blog & family yg dtg.tenkiu ogosh sudi dtg.kenal kt blog je.aritu br kenal face to face.hehe

yg ank 1st tu sebaya danish.beza sehari je.tp dia dah ade adek dah.hehe.sory jugak xpat dtg besday arell.bz prepare nk buat besday danish

MIL aku yg duduk bwh baju kaler biru tu
 


danish dah ngantuk dah

salu susah nk tido siang.tp tu dah penat sgt la tu.mlm sblm tu dia tido awal,tp bangun tghmlm.sbb ramai kn.main² dulu pastu pukul bpe pulak br dia tido.pg dah bangun awal
 
dpt susu,trs lena
 
membe² huby.dr pg diorg dtg smpi mlm br balik.paling awal dtg ngn paling last balik.hehe

arisya dtg dgn qayum je.huby dia kje.arisya pn same,thn ni bwk anak dah.nti tahun dpn ntah² bwk perut balik.hahah
 
anak maksu aku.comey giler.geram jek.beza setahun kot dgn danish.tp byk mulut.potpet jek.hehe







tgh pasang tiang gol adiah besday.sbb tiang gol ni,xpsl² aku pn danish pakse jd keeper sbb dia nk main bola.adoii
 
nk mkn cupcake sendiri.bile aku bukak cup tu bg dia cubit kek tu.dia xnk.nk mkn cmtu

dah mkn cmtu,cani la jadi rupe danish.haha

video besday danish.walaupun aku dah up aritu,aku nk tempek sini lg skali.haha.senang nanti aku nk tgk balik.hehe :)
 
Untitled from Shila on Vimeo.



4 comments:

siti said...

anak nur brp bln dh...

Unknown said...

wah..lama buat pekasam...bila pulak nak hapdet g pangkor tu pulak agaknya...hehe

~SHiLA~ said...

siti - time tu rasenye 5bln.skg dah 6bln la kot

~SHiLA~ said...

o'gosh - gmbr pangkor sebulan dr skrg la kot.haha

eh byk lg pic awk sefamily.nti sy emel yg len

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...