♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, February 14, 2011

kopok lekor

entry aku arini cite psl mkanan je..haha..kopok lekor yg dikirim dr ganu..kirim kt sara..kt kg time CNY aritu tetibe rase nk kopok lekor sane so msg la sara oder kopok.hehe..stlh byk rintangan utk mdptkn kopok tu,akhirnye ari kamis lps br la aku amek kt opez dea..eala sorang el sorang kusus pastu aku lak el ari jumaat..so pas balik kusus kamis trs la aku ke opez dea utk amek kopok tu walaupun dea xde kt opez sbb mc..hehe

mkn la smpi lebam..hehe 

ptg tu gak goreng 2batang 

br letak dpn tv,dak ni la smpi dulu duduk dpn kopok tu 

dea isap² je..xlepas kopok dr mulut lgsong

bile tarik kopok dr mulut dea,tgk separoh gak dea mkn

8 comments:

MiSz eiN said...

uh sedapnye!!!
nak!!!!
:D

-Sara- said...

k, duet kepok pn baru bayo tadi, kepok dh mkn smpai lebam dh! :))

~SHiLA~ said...

ein->meh dtg uma ade lg cket..hehe

~SHiLA~ said...

sara->sebek xsmpt perot 3branak kembong lg sbb xbayo..wakaka

siti said...

aa tt pon bli kepok lekor cherating, sedap bangetttt! nk p bli lagikkk

Amiizaa2001 said...

sedapnyaaaaaaaaa...nak sikit:):)

~SHiLA~ said...

tt->nk g cherating li lg ek ;;)

~SHiLA~ said...

k.mieja->aah sedap sgt sbb kepok ganu..hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...