♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Sunday, October 17, 2010

berdikari ke?

da seminggu da blog neh wujud..tp baru rini rjn nk wat story..ehehe
sbb beberape ari sblm neh duk bguru ngn tok guru aku jew tye itu ini..sume xtawu..haha..smpi layout pn dea yg watkn :p

eh neh bkn nk cite psl tok guru aku tu..ckup la entry sblm neh da cite psl dea..ckup² la 2 promot ko kn sara kn?kn?haha

rini nk cite psl ank teruna aku sorg neh..beso da danish..jap jew ase mase bejalan..lg 3ari danish nk masuk 8bln..means da 2bln dea mkn solid food..





skgneh klu mkn,mesti nk suap sndiri..klu aku duk suap,mesti nk tarik sudu dr tgn mama dea..pas2 dgn care pgg sudu yg xbpe nk betoi 2la dea nk suap lam mulut sndiri..



        panggil suh tgk kemre pn xnk da..jnji dpt sudu nk masuk lam mulut..



pki bib xnk bg baju koto..tp kt muke lak abeh comot




        klu da suap sendiri,byk ke muke la dr ke mulut..danish..danish..penat
                                 mama masak bubo sedap² :p




                  smpi senget badan marah nk amek sudu dr dea..




                 cedok bubo lam mangkok pn dea nk wat sndiri gak..







dinding pn nk mkn bubo carot gak :p
klu aku yg nk suapkn kt mulut,mesti dea tepuk² sudu..mane x ke dinding bubo 2..adeh
xpsl² tambah lg 1 kje..ngelap dinding la plak..





muke kekenyangan .... :D




7 comments:

siti said...

igtkan ank teruna u dh leh kawen..upe ank truna kecek g :-j

-Sara- said...

okey, blog semakin meriah dgn story bergambar! :-j

eh, pe salahnye cite psl tok guru ko ni pon! aku suke!hahaha :P

~SHiLA~ said...

tt - kecek pn ank teruna gak :p
bia la ank truna i lmbt beso,t i lmbt tuwe :-j

~SHiLA~ said...

sara - 2la psl..haha
eh tp asal date kt ats skali xkua lak..
Date tkh kt ats post entry..

-Sara- said...

la yg tu design layout tu cmtula kot, xleh nk setting rse aku

○○○iliyana○○○ said...

trok nye danish da kenyang.cm malaz je kaki g letak camtu.kehkeh

~SHiLA~ said...

nana - 2la psl..
siap ngangkang kaki..haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...