♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Thursday, December 31, 2015

majlis aqiqah dayyan rayqal

hujung bulan lepas buat kenduri aqiqah dayyan kt kg.buat sblm start keje aritu senang tgh cuti.kalaui dah keje nk kene cuti lg.dayyan pn dah nak masuk 5 bln dah time tu.haha.itu je masa yg ada.sblm² tu byk hal asik pospon je hehe.bila dah setel alhamdulillah lega dah rasa

pasang buai sehari sblm majlis

dah siap.puas hati dah.dayyan dah 4 bulan lebih pn aku nk buai jugak.kih3

goodies utk tetamu.buat 180paket ade lebih dlm 10 cmtu kot

bdk dah pandai menerap baru nk naik buai haha

danial pn sama nk naik jugak,leka kejap nti tgk² dia dah duk dlm buai tu.huhu

mommy dgn 3 hero :p

tgh marhaban masa ni.nasib diam je dayyan.dia pn pelik kot xpenah naik buai.kt umah pn xpakai buai utk tido


tau² dah tido.dah berayun je buai tu

marhaban dlm 10.30pg cmtu

marhaban 15org

murah je buai kt kg rm400 kot

cukur jambul

dayyan intai sape tgh potong rambut dia :p

pakai baju emerald green

lepas marhaban,org masjid pulak dtg.baca doa kesyukuran dlm pukul 12tengahari.org masjid dlm 20org gak kot dtg

dah ptg salin baju dah.lena lg skali dlm tu.kemain lg syok tido situ ye.xpela baru la berbaloi guna buai seharian.haha

pasang 2 khemah.musim kenduri bulan 11 kan.ok jugak org dtg sikit² xdtg serentak

kambing golek sekor kejap je dah habis.hehe

kambing 2ekor,lg sekor buat masak gulai.menu lain sume ayah aku masak dgn kwn.masa danial amek katering je.kali ni ayah aku kata dia nk masak dgn kawan dia.xpela mana² pun ok.menu aritu nasik minyak,ayam masak merah,ikan masak taucu,gulai kambing,kambing golek,sayur dgn buah.laksa pn mak aku buat.kuih² pn ada makcik² aku bg utk tetamu

pastu yg dtg bg duit utk dayyan pn byk.dpt rm960.murah rezeki dayyan.balik putrajaya trs bukak buku tabung haji utk dia

2 comments:

cik hani said...

wah...banyak jgk dayyan dapat duit.
buat buku tabung haji memang bagus..

~SHiLA~ said...

alhamdulillah boleh la.trs bukak akaun je senang nanti nk bank in pn senang :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...