♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, August 25, 2015

Raya 2015

Tahun ni turn raya belah huby.tema family huby kaler merah.walaupun dalam pantang nk la jugak ade baju raye kn.dah la dlm pantang xboleh nk jln beraye,pastu klu xpakai baju raye pg raye lg la sedih haha.pantang kali ni pn pantang kt putrajaya je mcm pantang mase danial xbalik kg pn

tahun ni raya berlima 😘

Xbeli songkok danial,dia tgk abg pakai songkok dia ambik songkok daddy dia

Dayyan umur 5hari.nasib xberanak pg raye haha


Pegi umah MIL

Pg raye dah siap tungku,pakai bengkung,pakai stokin siap trs g umah MIL.mmg xde g mane pn selain umah MIL.kang klu diorang sume g umah MIL,tinggal lak aku dgn dayyan kt umah huhu.nasib la dkt je kt balakong

Femly aku pn dtg dr perak raya kt sini thn ni.1st time la diorang raye selain dr perak thn ni hehe

Sbb mak aku jage kejap semgu dlm pantang,tu trs sampai raye tu.tp raye kedua diorg balik perak dah.nenek2 aku ade kt kg dgn sedara mara lain

1st time dpt raye dgn dua2 femly pg raye

Pastu kitorang duk umah huby sampai 4ptg cmtu sbb lepas tu nk pegi cek kuning dayyan.femly aku dah tghari tu diorang balik dulu umah aku.danish danial pn xnk ikut femly huby g beraya mmg dgn diorang skali la xbejalan raye tahun ni sampai hujung raye xkemane hehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...