♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, June 4, 2012

haagen dazs


1st time makan eskrem haagen dazs ni.slalu nmpk kt midvaley tp xpenah tingin pn nk mkn.pastu ade skali tu,aku masuk mini mart kt petrol pam shell tu.nmpk eskrem ni.terus beli.amek yg kecek je.lgpn time pagi² sblm breakfast dah mkn sejuk².hehe


1st time try trs rase mcm 'eh sedapnyeee'.haha

pastu beli vanila pulak.since tekak suke manis² ni,asik nk mkn eskrem,kek,coklat je

tp mahalnye eskrem ni.yg kecek skali tu pn rm 9.50.xsmpi 100g kot yg kecek tu.lg mahal dr TF.tp mkn ni,mkn sorang² je,xleh ajar bdk kecek tu.klu x,jenuh tiap kali  benti shell tu ,dia mintak eskrem ni pulak.haha.biar dia reti eskrem TF je.hehe

6 comments:

siti said...

dap ek ;;) k lah nk try gak tp bkn try dpn dak kecek tu ;))

axie said...

sedap ek..azie beli yg murah jek..cornetto..hari2 nak makan cornetto..hehe

O'gosh said...

hehe...dekut ye..

~SHiLA~ said...

siti - aah jgn try dpn dak kecek 2org tu.klu x,asik nk je.mak xpe mkn manis².haha
aah yg coklet tu lg sedap

~SHiLA~ said...

axie - tula kn.tgh pregy,bile suke benda tu,mesti nk ari².shila asik nk mkn eskrem ngn kek secret recipe.tp xelok la pulak danish pn join mkn manis slalu

~SHiLA~ said...

ogosh - mak dekut mkn sorg².haha.takmo la ajar dia.skgni pn slalu ajk g TF sblm balik umah.kdg dia yg pusing stereng xbg masuk lorong balik umah.adeh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...