♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, December 2, 2011

island hoping part 2

smbg cite island hoping.hehe.mule igt nk buat 1 entry je sume,tp gmbr byk pulak.so seperate 2 entry.yela mane gmbr xbyk,da dkt 4jam island hoping tu.hehe

lepas g pulau dayang bunting,org bot tu bwk g pulau tmpt bg helang² mkn pulak




skali island hoping tu ade 3-4bijik bot skali.tp sume agensi lain² la.waktu mmg sume same.2x sehari jugak

byk helang² atas tu.mmg kwsn ni je byk helang²

campak je ayam kt laut,turun la helang² tu sambar ayam.pastu dia terbang balik.pastu sambar ayam lg kt laut,then terbang balik

xlame pn kt sini.dlm 15mint cmtu je.pastu trs ke pulau ke3 pulak.pulau beras basah.kt situ org bot turunkn kitorg.kite boleh mandi² dlm sejam jugak kot

danish suda ketiduran.haha.yela bgn da la 7.00pg,mau xngantok.lepas tgk helang mkn dia tido dlm bot

xlame pn dia tido.pastu tjage dah.sukela dia dpt main air

smpi ke tgh pn,xdlm pantai tu.cetek je

papa ajar danish swiming.hehe


kemain sukelah dia tu

lg lak papa dia main lambung²

tp kaki danish mmg xjejak langsung pasir pantai.dia geli kot rase pasir tu bile pijak

main splash² air

pantai ni xde ombak pn.mayb sbb tlindung dgn bukit².okla tu.danish takut ombak.hehe

aku takat duduk tepi² pantai je.wpun tgh pantai xdlm pn :p

 tgk danish tu.duduk atas riba.aku bg dia duduk kt pasir je,dia panjat balik duk atas riba

da sejam cmtu,kitorg pn naik bot balik.trs ke tmpt kitorg mule² nk g island hoping tu.masuk kete,trs balik hotel.mandi kt hotel jela.hehe.dlm sehari kitorg smpt g 2 tmpt je.cable car ngn island hoping.tp mmg bebaloi :)

so berakhirlah suda ceritera cuti² langkawi.sebulan dah balik langkawi,br setel updet psl langkawi ni.haha.nantikn entry cuti² JB pulak ek.kah3 *muntah

6 comments:

Amiizaa2001 said...

seronoknyaaaa...

~SHiLA~ said...

pantai tu xde ombak.lg syok mandi manda :)

dakcik said...

pantai xde ombak? selamat ckit utk budak2 nk mandi kan..
tp syg sofea xleh nk mandi air laut lg..tu yg xbercuti kat pulau2..:(

ytekecik said...

Laki kite orang kedah.. dah 2 anak tapi kite belum jejak langkawi lagi. uuuuu sedih.. pulau dayang bunting tu tgk dr jauh je.. uu lagi sedih.. memang teringin sgt nk p...
=)

~SHiLA~ said...

dakcik - aa slmt cket utk bdk²
oo sofea xleh mandi air laut ek.xpela cmtu kene mandi swiming pool jela.hehe

~SHiLA~ said...

ytekecik - besenye cmtu la kn.klu org situ,lg la xpenah g.sbbnye pk dkt je tmpt tu,so g tmpt yg jauh² je.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...