♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Monday, September 3, 2012

bbq raye

bila raye je mesti nk buat bbq.tahun lepas pn kitorang buat bbq.tahun ni xplan pn nk buat tp huby la tetibe ajak beli brg² utk buat bbq.dah dia rajin sgt,layankn jela.haha.tu pn raye ke8 dah

kalini blk kg raye paling lame.2 minggu duk kt kg.aku mmg la cuti lame.huby pn cuti lame gak.sampai 2 minggu bos dia bg cuti.xpayah susah² nk aply cuti raye.hehe


peace yawww


model pintu.kih3








utk family kitorang je.bakar 2 ekor ayam.udang,kambing dgn sosej.aku cume mkn ayam tu je.sbb belum habis pantang lg.mkn ayam bakar je pn jadi la.hehe




adek aku tempek² cheese lak.yg danish mkn cheese ratah cmtu je




3 comments:

O'gosh Iskandar said...

kita masa pantang pun dok makan ayam bakar je selalu...walaupun pantang...meriah la sebab masa raya...sure budak2 dapat lagi banyak duit raya kan....

Amiizaa2001 said...

shila, selamat hari raya...dah slim:) stok ebm kumpul banyak?

-Sara- said...

mak dlm pantang ni sebok gak nak membakor! haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...