♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, December 28, 2010

semakin pulih :)

alhamdulillah bintik² merah kt muke ngn tangan danish maken baik..gatal² pn da kurang cume time sblm nk tido je dea mgaru² cket..xpela pakai miten..xdela kuman kene kt tmpt tu..

sebek xdemam..klu x,xtido mlm la mamanye..hehe

bgn tido pg² senyum je ;)..nmpk da kurang cket merahnye..cume bebekas je..

k klos up cket..haha
bkn klos up tp danish yg dtg dkt nk amek henpon aku

muke danish time amek kt BS ptg smlm..

haha sian muke danish tompok² putih..BS sapu ubat pas mndi ptg..asal BS sapu elok je ade lg ubat 2 kt muke?time aku sapu,trs danish sapu balik muke dea..huhu

BS ckp cikenpox..tp dea ckp danish xdemam kene cikenpox ni..ntahla eala kot cikenpox..alhamdulillah danish xdemam n aktif cm bese..mungkin juge berkat BF..alhamdulillah..


syyhhh : smlm aply cuti 2ari utk arini n sok,tp xjd cuti sbb danish xdemam n maken sihat:)


6 comments:

bunga_ros said...

Alhamdulillah.. sonok tgk Danish sengeh..!!

~SHiLA~ said...

2la ros..
senang ati da maken sht :D

○○○iliyana○○○ said...

mcm tempek bedak sejuk je

~SHiLA~ said...

ubat sejuk nk tegangkn kulit muke danish je..haha

-Sara- said...

haa kn btol aku ckp, tukar layout lain ni bru la bleh dpt :D

eh dh ok dh? okey la tuu! :)

~SHiLA~ said...

pnt wat layout cantek²..haha
las² suh adek aku jela tuko balik layout..xkose aku nk wat lik :p

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...