♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, August 12, 2014

raya 2014

salam 16 syawal :)

dah 16 hari raye,xsempat² lg nk buat puasa enam.puasa ganti tahun lepas pn nk dkt puasa ramadhan baru abes ganti,ini kan pulak puasa enam.hehe.nk mula tu liatnye la.dah mula tu ok je kn.huhu

okla nk tempek gambar raye aritu.posing² di pg raye.tahun ni raye kt manjung,perak.jumaat halfday trs balik kg.best jln xjem langsung,siap sempat buka kt kg lg.hehe

 tema tahun ni pink :)



pg raye danial buat pangai xnk pakai baju tu.dia tgk pink kot.haha.pastu bile sume dah siap pakai baju kaler same je baru la dia mintak suruh pakaikan




mula² mummy mintak maaf kt daddy dulu.byk dosa kt daddy ni.kah3 


 danish pulak mintak maaf


 danial pn ikut abg mintak maaf kt mummy daddy



 pastu posing beramai² pulak

9org.ayah aku je xnk begambar.huhu



3org je pompuan.haha 

 sapela paling pendek tu.hehe


ok dah tempek gambar 1st raye.nk cite pulak kenangan raye tahun ni.pg raye kitorg sume ade baju je.kain baju dgn seluar baju melayu xdpt lg.haha.baju melayu bdk je complete baju dgn seluar.adik aku,danish & danial je dpt complete


mau xhangen kitorg pg raye.xkn nk pakai baju kurung dgn kain batik.xkn nk pakai baju melayu dgn kain pelekat.haha gile la macik tailor tu.kitorg dah htr 3bln lebih tp xsiap² lg.asik buat org lain punye dulu je.tupn dah byk kali mak aku dgn adik aku yg pompuan g umah dia.kalau x,lg baju pn xsiap kot


pg tu mak aku nk g kubur pg²,singgah umah tailor tu kejap.siap la kain baju aku dgn adik aku,seluar baju melayu 2org punye.yg lain tu lepas solat raye pg tu br dpt.dah laki aku g solat raye pakai baju melayu dgn jeans.huhu.macik tu pn pg raye pn duk menjait lg.nasib la ko,tamak sgt duk amek byk tempahan.yg org htr awal,ko pegi buat paling last.cis.tp bab mintak upah jait kemain lg.siap resit bagai.total upah jahit rm850.kitorg baru byr yg mane yg baju jahit ok je.yg nk htr alter balik,nti pas alter baru byr.seluar baju melayu punye nk cpt,xde poket,katenye lepas raye htr balik sbb xsempat

 raye ke3


gambar raye ke2 xde,tetibe raye ke3.raye ke2 bz beraye.raye ke3 jela beraye 2-3 rumah je.raye pertama dgn kedua beraye siang mlm.hehe


4 comments:

eima said...

wahhh tema semua satu keluarga sama la...sekali ngan nenek depa kaler blok

AMIIZAA said...

selamat hari raya shila.....dah lama akak tk bw....anak2 dah besar:):)

~SHiLA~ said...

eima -hehe sume same kaler :)

~SHiLA~ said...

amiiza - selamat hari raye kak.aah sy pn lame xbw.kdg xsempat kt ofis.huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...