♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Wednesday, November 16, 2011

raye haji ke2

ade lg cite raye haji kn.hehe.aritu updet cite raye haji petama,ni cite ari kedua lak.sbb cuti raye haji kn 2ari.hehe.raye haji pn nk cite mcm raye pose kn.berhari².haha

stop dulu cite langkawi.sok luse lak sambung balik.gmbr byk.pening da tgk gmbr².pening nk pilih².rase tamak rase nk tempek byk² je.mcm la korang nk tgk kn.kah3

ok smbg cite raye haji ke2.raye haji petama tu kn family aku ikot balik kL gak.pastu mlm smpi,tido kt umah aku.soknye pg² lg dah siap² nk g umah makcu kt putra height.nenek aku ade sane.mak kpd mak aku.raye haji petama dah raye ngn nenek belah ayah aku


main ball

yg ni pn nk main.padahal kt umah dah ade

bile majuk.adoiiila

bdk ni skg manje kemain.xleh la tego cket,kang nanges trs volume 5.xpn buat muke dulu.klu org xpujuk,dia nanges.klu org pujuk,br sengeh.adeh


bgedix dua laki bini.haha

nk tumpang beskal

pastu konker lah sensorang mcm dia punye

danish dgn untie dia.beza xsmpi setahun pn

dah lame sgt kn.bgelimpangan tido.keh3

mule laki² mkn dulu.pastu br sesi pompuan² lak.pakcu aku pn ade.repeat mkn sup gear box buatan sendiri.keh3

raye korban kn.daging,tulang buat sup la.tp paling best sambal belacan bibik makcu buat.terbaekkk.indon pn indon la.hakhak

sup gear box.sup ni ek org hisap pki straw

danish dgn adam.uncle dia jugak.beso dah adam ni

dlm pukul 4.30ptg cmtu,kitorg pn balik.family aku pn trs la balik manjung dr umah makcu.jalan dr kg nk ke kL mmg jemlah kn sbb lasday cuti,tp diorg dr kL nk ke kg,mmg heaven la xbyk kete

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...