♥♥♥ we're happy 2gether ♥♥♥

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Followers

Tuesday, November 1, 2011

balik kg naik ETS

wiken sblm deepavali aritu kitorg balik kg.tp xdela cuti smpi deepavali.sbbnye deepavali ari rabu kn.klu slase ok gak,aply cuti isnin je.tp sbbnye nk smpn cuti utk cuti² mesia nanti,so tpkselah jugak balik kg jumaat-ahd je :)

balik pn tetibe je.xde plan awl² pn.sbbnye huby kene standby sbb mayb kene g jakarta ahad tu.smpi jumaat pg pn kitorg xsure g nk balik kg ke x.tghari huby msg bos dia,bos dia kate mayb xjd kot job tu

tp tetibe je bos dia call balik kate huby kene g jakarta.haha.last² huby kate dia xmo g sbb da las minit sgt kn.paspot dia pn ntah kt mane.ok tu salah aku.aku xsmpn trs pas balik dr hatyai thn lps.aku pn lupe mane aku letak.huhu

kitorg balik kg jumaat tu naik ETS je.ETS tu ape?korang gugel la sendiri.aku pn xtau shotfom utk ape.tp tren la mcm ktm tu.tp baru cket dr ktm & laju cket dr ktm.hehe

balik kg nek ETS sbbnye nk amek kete kt kg.klu kitorg balik nek kete,nti balik kL,kene bwk 2 kete lak.danish cane pulak kn.so aku ajk huby nek tren je.nk nek bus,mmg malas.nek tren sng.tp turun kt ipoh la sbb kt manjung xde stesen tren.keh3


g kL sentral pn nek ERL je

xpayah drive n paking kt kL sentral.nti balik nk amek kete pn sng.xde jauh sgt aku nk drive da huby drive 1 lg.tgk beg kitorg tu.ade 2 je.hehe.1 beg aku ngn huby,1 lg danish punye.sebek danish stil BF.klu x,kenela angkot bakul susu skali kn.hehe

nek ETS kul 10.00mlm.so jamu selera dulu kt kL sentral

ayah melayan anak mkn :)

tp sbnrnye ank byk nk main dr mkn

klu mkn nasik,danish ikot mood.kdg mkn byk,kdg mkn cket.dia suke mkn mcm².klu nasik je,dia boring

da abeh mkn,trs naik atas.danish tgk papa duduk situ,nk jugak dia duk situ.haishh

 bile tanye mane mickey,nti dia tunjuk kt sweater dia tu

da naik ETS dah.ruang dia pn beso.selesa la nk membute.haha.mule masuk je,danish jakun jap.xsenang duduk.jap nk tgk lua,jap tgk sini,jap tgk sane

bile suroh senyum,nanti dia senyum cmtu.nmpk sgt plastik senyuman tu.haha

mkn ape ntah.roti kot

lena dah.kt kL sentral,duduk xdiam.ke sane ke sini.asik main je

BF dia dlm tu,trs hanyut.pastu aku pulak hanyut.huby?dia xtido pn.mcm pelik lak.haha.katenye xleh tido sbb dlm tu pasang lampu.so terang la kn.aku ni salunye tido dlm gelap jugak,tp aritu kejap je dah hanyut.skali je bangun kt mane ntah.tgk huby tgh tgk tv.pastu aku tetido balik pastu nk dkt smpi ipoh br jage balik.tgk huby,tgh layan tv lg.bini dia jek membute.kah3

dr kL - ipoh = 2 jam stgh.okla kn.xdela lame sgt.tren tu pn selesa xmcm bus.smpi ipoh,adek aku amek.htr dia kt umah dia kt ipoh,trs kitorg bwk balik kete ke manjung.adek aku xnk ikot skali sbb dia ade hal sabtu tu.tinggal jelah dia.kitorg amek dia ari sabtu je.boleh jenjalab ipoh pulak.xreti penat ko ni.haha.aku tanye huby,dia pn ok.okla kn sbb dia yg drive.ahd tu huby siap ajk g pangkor lg.dia lg xreti penat dr aku.keh3


syyhhh : smlm aku EL.balik kg huby kt sekinchan sbb atok huby meninggal.pg² da balik sekinchan,pukul 11mlm br smpi putrajaya balik.balik hari je.al-fatihah utk arwah atok huby

2 comments:

Unknown said...

dah lama tak nek train...

train ni sampai ipoh je kan... tringin gak nak nek... kalo sampai parit buntar ok gak... dah dekat ngan umah...

~SHiLA~ said...

kitorg 1st time nek tren.tkial² xreti.haha

aah smpi ipoh je.tula shila duk manjung.da kene nek kete lg sejam.klu ade kt manjung,leh lik kg nek ETS je.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...